joi, 17 ianuarie 2013

Permisul Auto nou din 2013




Noul Cod Rutier intra in vigoare Sambata 19 ianuarie 2013. Pentru a va schimba permisul de conducere (categoria "B"), platiti la CEC taxa de 68 lei pentru schimbarea permisului auto.

Mergeti la Directia de Permise Auto (DPA) din orasul de domiciliul. Acolo dati o declaratie pe propria raspundere (pe o fisa tip) conform careia nu aveti demiciliul stabil in alta tara UE ci doar in Romania.

Ca sa nu aveti batai de cap si sa castigati timp pretios, va recomand cum am procedat eu : mergeti la ghiseele din fata sediului DPA al Politiei Municipiului de resedinta din judetul vostru. Dureaza 10 minute si costa 5 lei intocmirea dosarului cu copia de pe cartea de identitate si completarea acelei fise in totalitate de vreo fata amabila de acolo :)

Am realizat ca toti se imbulzesc dimineata cand e cel mai aglomerat. Prin urmare, ieri la ora 11,00 am platit taxa la CEC. La 11,15 am ajuns la Politie si la 11,30 cu dosarul completat m-am asezat la rand avand in fata mea 100 persoane. Lucrurile s-au miscat repede : la 13,00 am facut poza pentru permis si la 13,30 eram acasa.

Sa nu uit - dupa ce terminati tot, vi se elibereaza in aceeasi zi cam in 2-3 ore o dovada de circulatie valabila pana la data cand primiti noul permis auto. Acesta e livrat la domiciliu prin intermediul Posta Romana iar daca nu sunteti gasiti acasa sunteti instiintati si trebuie sa veniti voi pentru a va ridica permisul la oficiul postal indicat.

Din cate am aflat, la Directia Permise Auto este program cu publicul in vederea solutionarii cererilor numeroase de schimbare a permiselor auto si in ziua de sambata 19 ianuarie 2013 - ultima permisa de lege. Dar, eu nu v-as sfatui, sa o lasati pentru ultima zi ! Grabiti-va, azi-maine sa va rezolvati treaba.  Atat, spor si o zi buna :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)