luni, 31 decembrie 2012

LA Multi Ani, 2013

In calitatea responsabila si onoranta de blogger de 5 ani, va multumesc, pentru interactiunea avuta in anul 2012 cand mi-am atins unul dintre scopuri : sa am minim 180 articole (15 x 12 luni).

Am incheiat anii anteroori astfel : 2011 (132 articole), anul 2010 (142), 2009 (129) si 2008 (101). Anul 2007 nu se pune in aceasta statistica - am inceput blogul pe 15 octombrie si am avut .. doar 28 articole in 2-3 luni :)


Acum, la final de 2012, tocmai scriu postarea 187, ceea ce e bine :) BTW : prin cele 2 poze va transmit un mesaj motivational - sper sa va placa !  La Multi Ani, 2013 :)



Va doresc, LA MULTI ANI sanatosi, norocosi si plini de belsugul rodului la care va angajati zilnic in ceea ce faceti ! Sa aveti un An Nou 2013 minunat petrecut cu cei dragi si presarat de VISE indraznete, IDEALURI nobile, ATITUDINE si SUCCES pentru a vi le in(de)plini !

Cititorii mei fideli cunosc faptul ca sunt pasionat, ascult si promovez, merg la concerte si scriu despre Muzica Trance. Prin urmare, la final de an, pe celalalt blog al meu, am o statistica interesanta furnizata de wordpress intitulata : djPATRICKdan.wordpress.com : 2012 in blogging – Annual Report :)









Linkuri Social Media :


www.Twitter.com/DanTrofin
www.Facebook.com/TrofinDan
www.Linkedin.com/in/DanTrofin
www.YouTube.com/user/ecstra
www.djPATRICKdan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)