luni, 24 decembrie 2012

Gala Premiilor Bloggerilor Vranceni 2012



Duminica, bloggerii vranceni au venit la traditionala intalnire de la sfarsit de an. Am revazut actiunile desfasurate in 2012 si am stabilit ce ne propunem pe 2013. Va dezvalui, inca de acum : alaturi de Tudor, voi coordona EARTH HOUR 2013 in judetul Vrancea - proiect initiat si organizat de Blogosfera Vrancea prin care am marcat Ora Pamantului in 2012 ! Am stabilit si intalnirea aniversarea din vara anului 2013, atunci cand vom aniversa (speram, tot alaturi de preternarii nostri din DreamTeamRo) 3 ani frumosi de existenta oficiala a grupului nostru - Blogosfera Vrancea :)

 

Organizatorii Andrei si Mihai au avut initiativa pentru "Gala Premiilor Bloggerilor Vranceni" ! Cei 2 colegi au stabilit "bloggerul vrancean al anului” pentru Cristian, urmat de Tudor si Madalin. Iar "blogul media" - Alin, de la Punctul pe Vin. Cu aceasta ocazie, i-am cunoscut pe Dragos si Bogdan. Au mai participat : Reissa, Dan, Costi, Remus, Vali.



Multam fain, gazdelor noastre de la Rix Coffee Lounge unde ne-am simtit bine. Ei au dorit sa ne suporte o parte din consumatia noastra pe care apoi am donat-o pentru Craciun unei familii cu 2 copii din comuna Popesti - judetul Vrancea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)