sâmbătă, 8 decembrie 2012

Majoritatea tacuta - Alegerea ta conteaza !




La fiecare 4 ani, traiesc conform deciziilor luate in duminicile cand am mers la vot ! Sper, ca votul meu l-a anulat pe cel multiplu, conditionat de ajutor social si alte foloase necuvenite. Eu am votat ! Apreciez pe cei care voteaza (indiferent de optiuni), decat pe cei "saturati de politica" dar cocotati pe un soclu de unde au pretentia ca reprezinta un club select intitulat pompos si lipsit de orice profunzime sociala si comunitara "majoritatea tacuta" ! 

Voi, cei care stati acasa, aveti intr-o proportie destul de mare dreptate cand categorisiti sistemul, politica si actorii existenti, cu toate acele consideratii mai mult sau mai putin argumentate. Totusi, retragerea voastra din societate, e una din cauzele a ce avem astazi in jurul nostru. Prin urmare, avem un rezultat decis de multi votanti care va sunt (unii) inferiori din perspectiva unora care se vand prea usor unor promisiuni, tentatii sau alte avantaje (i)materiale. Din pacate, girati prin absenta voastra, acest fapt !

Duminica aceasta, majoritatea tacuta are de dat un nou test al participarii sau nu la vot ! E vorba, despre un procent semnificativ - aproximativ 35% din cei cu drept de vot. Nu uitati, ca traiti asa cum meritati, pentru ca nu stiti ce sa cereti politicienilor ! Faptul ca v-au fost inselate asteptarile, nu va scuza absenta, atat timp cat nu intelegeti ca voi aveti puterea aceasta si o arma a democratiei - VOTUL - la care multi tineri in 1989 au visat si prea multi au murit. Nu, nu degeaba !

Acest articol face parte din seria in care am accentuat ideea de a lua atitudine prin mobilizare la vot ! Este vorba despre un slogan cu o istorioara frumoasa aparut la alegerile parlamentare din 2008. Nu dau detalii, multi colegi si prieteni, stiti la ce anume ma refer : "Voteaza, alegerea ta conteaza" !  

UPDATE - Pentru a nu-si pierde din forta si scopul pozitiv pentru care militez, indemnul meu NU e insotit de NICIO sugestionare (contextuala ori subliminala) de a vota un anumit candidat sau partid / alianta ! Dincolo de subiectivismul si preferintele mele pe care mi le pastrez si aleg sa le prezint dupa cum doresc in online sau offline in aceste zile.

Eu cred ca e timpul ca sa faceti voi diferenta la aceste alegeri parlamentare - Duminica, hai la vot :)


8 comentarii:

  1. majoritatea nu voteaza pentru ca nu are cu cine. e de exemplu, nu mai vreau sa legitimez cu mana mea urmatorii hoti ai romaniei. ei vor iesi oricum, dar macar sunt linistit ca nu i-am votat eu

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa, ca ti-i voteaza aia cu 2 clase si platiti cu 1 kg de ulei si 100 de lei .. daca iti convine sa nu alegi pe cineva si sa apara votat in dreptul tau, desi nu ai mers la vot, stai acasa ! la acest nivel de argumentare prin clisee penibile, meriti ca altii sa decida pentru tine. urmatorii care vor conduce Romania - daca vor avea un program coerent si eficient la guvernare, sper ca sa nu ai niciun folos din aceasta - pentru prezumtia negativa care o arunci asupra lor ! linistea ta de a nu legitima "hoti" e un argument jenibil !desigur, e dreptul tau sa ai o opinie si sa procedezi precum doresti. dar si al altora sa iti combata firavele argumente cu o alta parere. multumesc pentru vizita si punctul de vedere cu care am dreptul sa nu fiu de acord !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai asa se intampla. Nu votezi cu cine vrei...votezi impotriva

    RăspundețiȘtergere
  4. clar, Mugur, este ceva ideal sa avem programe dezbatute si candidati onorabili ! sunt, fara discutie, nu peste tot insa ! caz in care, ca si in viata, alegem din 2-3 optiuni, cea mai buna sau cea mai putin rea !multam fain, de comentariu ! te mai astept pe blog sa schimbam opinii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am fost la vot, imi poate explica cineva, cum in conditii relativ bune de mediu, sa aibe loc foarte des pene de curent in sectiile de votare? si cunosc 2 cazuri la doua sectii diferite din oras!! este inadmisibil sa vina cei din comisie sa iti tina lumanarea , lanterna!!!!! dumnezeule in ce tara traim??!?!?

    RăspundețiȘtergere
  6. mai precis, la ce sectii de votare faci referire ? intr-adevar, este ceva nepermis !dar, asta-i Romani(k)a ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Am votat. N-au iesit hotii pe care i-am ales eu. Au iesit altii.

    RăspundețiȘtergere
  8. e amuzanta, interventia ta :) totusi : nu crezi, ca te antepronunti ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)