marți, 16 octombrie 2012

Suntem IMPREUNA de 5 ani pe blog




Am implinit 5 ani - o frumoasa si responsabila varsta in Blogosfera din Romania ! O cifra care imi da de gandit si ma indeamna sa imi calculez activitatea, sa privesc evolutia apoi sa imi propun ceva pentru urmatorii .. 5 ani in online. Era o duminica ploioasa de 15 octombrie 2007 cand am scris primul meu articol pe blog. Azi, e soare afara :-)

Am mai avut astfel de articole-bilant in care m-am analizat : cum este dupa 1 an in blogosfera. Anul trecut am realizat un gen de articol pe care voi incerca sa il infaptuiesc si astazi. V-am povestit in 2011 cum este dupa 4 ani in blogosfera.

Am fost si, inca sunt destul de ocupat, zilele acestea. Aceasta nu este o scuza si o sa revin zilele urmatoare cu un articol in care va voi prezenta o analiza detaliata :)

Poza am preluat-o de la Dojo care, acum o saptamana, a implinit tot 5 ani in blogosfera ! Ocazie cu care, se cuvine sa ii urez si ei La Multi Ani frumosi in calitatea de blogger !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)