vineri, 26 octombrie 2012

Colegiul National Unirea Focsani - Balul Bobocilor


Deseara, incep balurile bobocilor ! Eveniment semnificativ pentru elevii de liceu din Municipiul Focsani si judetul Vrancea, indeosebi pentru cei din clasa a 9-a : bobocii aflati la primele experiente semnificative pe plan educational, scolar.

Onoarea deschiderii apartine Colegiului National "Unirea" Focsani. Primul dintre aceste baluri, asa cum e firesc, pentru primul liceu si prima dintre optiunile oricarui elev merituoriu al orasului Focsani si judetului nostru. Mno, vedeti si voi, daca va mint cu ceva - trupa TAXI ne-a facut si imn :) 



Asa a fost, dintotdeauna, la Unirea ! Am imbinat, studiul cu distractia si am facut din toate un stil de viata. Am impus in comunitate un model de urmat generatiilor urmatoare. Am fost educati de minunatii nostri dascali, intr-o institutie de invatamant cotata in fiecare an in topul celor mai bune din Romania. Pana cand am plecat la facultatile din Romania sau din afara tarii am absolvit CNU si am petrecut aici cei mai frumosi ani din copilarie si adolescenta



E usor de inteles, de ce ne salutam cu acest MANDRU, pentru ca sunt UNIRIST - un slogan care a devenit o marca inregistrata pentru noi toti .. incepand cu 1866 :-) Balul la Colegiul National Unirea din Focsani are loc deseara la Casa de Cultura de Sindicatelor "Leopoldina Balanuta" incepand cu ora 18,00. Uniristii vor organiza show-ul avand o tema de baza "Colors Like no others", alaturi de un concurs de frumusete, dans modern, parada modei si cateva scenete umoristice.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)