vineri, 31 august 2012

Programe bune la tv !




Televizorul, aceasta cutie cu trubaduri, e o prezenta in fiecare familie din Romania. Unii, si-au achizitionat cate unul pentru fiecare camera ; altii inca mai au dispute in familie legate de prioritatea unor emisiuni, filme, meciuri etc. Cu un cablu conectat si 5-10 euro abonament lunar ai 60-120 canale in functie de grila firmelor de cablu si dorintele fiecarei gospodarii.

Eu am ajuns sa il deschid astazi doar pentru stiri si unele emisiuni precum Top Gear pe Discovery, Ora de Business a lui Moise Guran la TVR 2, sau Romania te Iubesc la Pro TV. Nu am vazut un film la televizor de foarte multi ani - poate 5 sau chiar mai multi.

Din cele 120 canale, folosesc maxim 10 din genul celor generaliste : stiri, sport, muzica. Concluzia la care am ajuns - pentru mine televizorul a ajuns precum un radio : mai degraba ascult ce se spune la tv, pentru ca nu am timp sa ma uit constant :)

La ce va uitati la tv si puteti recomanda altora ? Ce emisiuni va enerveaza ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)