duminică, 2 septembrie 2012

Ce este ziua de nastere ?




Ziua de nastere a devenit pentru mine un moment un pic stanjenitor in contextul prezentei mele active in online din 2007 incoace pe blog, Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Google+,  etc.
Pe Facebook, in doar cateva ore (acum e ora 02:20 A.M.) sunt coplesit deja de gesturile frumoase si urarile adresate de prieteni, colegi, in general persoanele cu care deja m-am vazut si ma stiu.
O categorie speciala e a celor pe care inca nu i-am cunoscut personal pana acum. Cu unii, poate nici macar nu ma voi cunoaste dar, gesturile lor de a ma felicita azi de ziua mea, inseamna mult. 


Azi e ziua mea de nastere si constientizez ca a trecut un an in care m-am maturizat si am invatat in fiecare zi cate ceva nou. Deh, fetele o fac mai devreme, baietii is olecutica mai tomnateci si nu asa de precoci :) Practic, o lectie de viata, ne bate la usa in fiecare dimineata. De cand mijeste soarele si facem ochi, pana seara cand mergem la odihna.

La fiecare ceremonie sau moment semnificativ in viata unei persoane, exista obieciul de a adresa multumiri unor celor care inseamna ceva pentru respectivul. In cazul meu, voi spune :

Multumesc - celor apropiati si dragi : prieteni, familie, colegilor bloggeri din Vrancea si Romania.
Multumesc - unei persoane dragi (in mod special) pe care (inca) o pretuiesc mult si careia ii doresc tot ceea ce i-am spus din prima pana in ultima zi in care am fost impreuna pana de curand  :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)