miercuri, 26 septembrie 2012

STEAUA Bucuresti - CSM Focsani : Polivalenta




Steaua Bucuresti - echipa legendara a handbalului masculin romanesc - joaca azi cu CSM Focsani in etapa II a Diviziei "A".
Handbal e sportul pe care l-am practicat in perioada liceului la C.N. Unirea Focsani. Imi amintesc de meciurile echipei liceului (antrenati de doamna Carmen Lazar) disputate contra celor de la LPS - Liceul cu Program Sportiv (antrenati atunci de profesorul Lucian Tucan). 

Ma uit cu drag la aceste meciuri - in special din competitiile europene si mondiale. Azi, daca timpul imi va permite, voi da o fuga de la munca sa asist la acest meci unic pentru fanii de handbal din Focsani.

Echipa cea mai titrata din handbalul romanesc a retrogradat in a doua serie valorica a campionatului din Romania dupa unele probleme financiare. Steaua Bucuresti isi va reveni si va promova in prima divizie, iar CSM Focsani (si noi, publicul focsanean) nu putem rata o asa partida. Vor juca azi la Steaua : Laufceac, Mazilu, Cian si alti jucatori valorosi ai campioanei de acum cativa ani. 

Meciul de azi al celui mai galonat si valoros brand dintre cluburile din Romania a fost precedat de altul in 2007. Am scris atunci pe blogul meu, despre echipa de fotbal Unirea Focsani care a jucat cu Steaua Bucuresti intr-un meci amical pe Stadionul Milcovul.

Locatia - Sala Polivalenta din Focsani : ora 18,30 !
Intrarea e libera !  Cine mai vine ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)