luni, 17 septembrie 2012

Blogosfera-Vrancea.RO : bloggeri cu site




Blogosfera Vrancea este grupul bloggerilor vranceni activi in online si offline. Ma mandresc cu proiectul inceput in 2010 cand a avut loc prima noastra intalnire urmata de aniversarea de 1 an in blogosfera si recentul botez de 2 ani.  

Strugurele nostru este expresiv iar fiecare bobita, aidoma fiecarui blogger, are aroma ei si da o consistenta ciorchinelui (grupului din care facem parte). Dpdv al identitatii vizuale in online am optat pentru acest reper (strugurele) ce se identifica cu judetul nostru (Vrancea).


Daca veti considera ca meritam incurajari si felicitari, vi le asteptam la articolele noastre cat si pe site-ul bloggerilor vranceni. Deocamdata, nu l-am conturat in forma finala, dar vom insera pe parcurs proiectele realizate pana acum cu care noi ne mandrim.

In 2 ani am strans o multime de blogmeeturi, articole, campanii, proiecte si reactii. Din acest weekend, putem spune ca am evoluat - bloggerii vranceni au propriul site. Dupa cateva consultari, in care ne-am pus de acord asupra a ce vom face cu acest site, i-am dat drumul. 

De astazi, va poftim, sa treceti pragul in casa noastra : Blogosfera-Vrancea.ro  :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)