miercuri, 19 septembrie 2012

Facebook Groups - Members SPAM



SPAM e un termen notoriu aparut initial pentru casuta de mail unde primim zilnic mesaje nesolicitate de la advertiseri. De curand, si in retele sociale : Twitter, Facebook, LinkedIN, etc.


Facebook a adaugat recent o avertizare foarte utila celor care administram grupuri pe platforma lui Mark Zuckerberg. O puteti vedea in captura ce am realizat-o si e prezentata mai sus.

In retele sociale, spam-ul este intalnit si la acei utilizatori care monopolizeaza spatiul virtual in detrimentul altora. Se pare ca Facebook si-a dat seama de aceste atitudini necorespunzatoare si ne atentioneaza cand cineva intentioneaza sa abuzeze de facilitatile oferite. Recomandarea lor, este de a spune utilizatorilor in cauza sa iasa din unele grupuri, inainte de a intra in altele.

In cazul meu, am primit acest mesaj, cand un utilizator s-a inscris cu un anumit scop (deci, cu premeditare) in grupul Focsani pe care eu il gestionez pe Facebook. Fireste, i-am restrictionat accesul si am dat un print screen folosindu-ma de captura in realizarea acestei postari.

Sper eu, sa va fie util articolul ! O zi buna, cu zambete si soare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)