joi, 23 august 2012

TransFagarasan si TransAlpina !



Anul trecut, mi-am facut concediul alaturi de cei mai buni prieteni in aceasta zona din jurul celui mai atractiv drum existent la ora asta in Romania. 
Circuitul nostru de 5 zile a mai cuprins si TransAlpina - foto 1 (click si cititi toate detaliile) care este, dupa parerea mea si a celor care am vizitat-o, mult mai tare decat TransFagarasan.



Daca le acordam incredere (nu vad de ce nu am face-o) celor 3 membri ai TopGear - Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May - TransFagarasan e cea mai spectaculoasa sosea existenta astazi in toata Europa. Culmea, in tara in care nu avem nicio autostrada finalizata iar drumurile sunt f proaste.

Zilele acestea am descoperit un clasament international respectabil - CarsRoute - cele mai frumoase 15 drumuri in lume - care clasifica Transfagarasan (foto 2) pe primul loc in lume. 
Transfagarasan si Transalpina ne-au placut mult incat toata gasca lui papuc ne-am sincronizat concediile in 2011 pentru a parcurge aceste 2 fantastice zone din Romania.


Cum vi se par aceste 2 circuite ? Mai avem ceva similar in Romania ?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)