sâmbătă, 11 august 2012

WEEKend LINK : Break Dance, Concurs, Bere Ginger





LINK 1 : pe celalalt blog al meu v-am facut azi o recomandare de a ajuta trupa Ripperz Crew de break-dance din Focsani prin popularizarea clipului lor cu care participa la un concurs de break-dance in Bucuresti – Bomb the city – Street Heroes 2012.

LINK 2 : cei de la Blogal Initiative au o noua campanie faina in urma careia castigati o tableta iPad, un iPod si e-book reader ! Daca le vreti, intrati la acest link si acceptat provocarea.

LINK 3 : de mult mi-am propus sa va prezint cum se face Ginger Beer. In curand, o sa vedeti cu ochisorii vostri, pentru ca am pus deja 2 borcane in balcon la fermentat. 
Pana cand e gata, ginger-socata (pentru ca am adaugat si cateva buchetele de soc) intrati ape Blog de Bere sa vedeti cum i-a reusit unei colege din blogosfera :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)