vineri, 29 iunie 2012

Facebook Mail




Mark Zuckerberg e neinspirat cand a decis in numele nostru al utilizatorilor care este adresa principala pentru conturile din aceasta retea sociala. Mail-ul fiecaruia dintre noi, a fost inlocuit, cu o adresa de tipul : nume@facebook.com. Era OK, sa fim contactati si, sa ne fie adusa la cunostinta, recenta propunere facuta de Facebook.



Vreau, sa avem noi, decizia de a accepta sau nu propunerea lor de a utiliza pentru contul de Facebook o asemenea adresa de mail. Bine, oricum este inutil, asa ceva ! Scriu acest articol si, in acelasi timp, mi-am modificat adresa primara (de contact) pe Facebook. Prin urmare, mergeti la profilul vostru si va inlocuiti adresa stabilita de Facebook cu cea personala din Yahoo sau gMail.

Harta : in dreapta-sus, alegeti setari cont si apoi e-mail !
Ati observat si voi schimbarea adresei de mail pe Facebook ?

6 comentarii:

  1. Adresa aia de e-mail e doar pentru facebook messenger, nu pentru contul de facebook. Ceea ce face oarecum sens, tinand cont ca nu poti trimite mesaje pe yahoo messenger fara cont de yahoo, sau pe gtalk fara cont de google, sau pe imessenger fara appleId..and so on.

    RăspundețiȘtergere
  2. Treaba cu adresa de e-mail e de un an sau doi pe facebook. si nu are cum sa inlocuiasca adresa cu care te-ai inscris cu @facebook. sa o adauge, da, dar sa o stearga pe cealalta, nu, deoarece nu ar avea sens. avand in vedere faptul ca mail-ul @facebook il poti accesa doar dupa ce te-ai logat, ceea ce inseamna ca daca ti-ai uitat parola, adio cont, pentru ca nu ai cum sa vezi mesajul, daca tu nu ai acces la cont. intre timp am citit un articol, si se pare ca m-am inselat intr-o oarecare masura. mai sus e ce mi s-a intamplat mie, adica user-ul mi l-am setat singur, mail-ul l-am activat acum mult timp, insa nu mi s-a schimbat nicio adresa primara de mail. am aceeasi adresa de la deschiderea contului.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna Andra !s-ar putea sa ai si tu dreptate, in ce spui ! dar nu stiu cati au activat aceasta optiune, despre care faci vorbire. eu nu o folosesc si nu vad la ce e utila, de vreme ce nici Yahoo Messenger il folosesc foarte rar.tu folosesti Facebook Messenger, de ce l-ai recomanda ? e mai bun decat YM ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca am vazut la tine, pentru ca nu observasem miscarea pe pagina de FB. Acum am corectat :)Ai de la mine o recomandare, dar si o leapsa ... de vizitat.Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sergiu Stefan : cred ca fiecare avem in contul nostru de pe Facebook celmputin 1-2 adrese de mail. eu ma refeream, la faptul ca nu mi se pare cofect sa imi seteze drept primara o adresa arondata @Facebook. foarte frumos, ni se putea cere sa optam pt o adresa primara pe care o dorim. si, cum spui si tu, sa avem una si pentru recuperarea parolei !multam fain de vizita si opinia ta - te astept si cu alte ocazii ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. merci, tizule, pentru preluarea articolului despre adresa de mail primara de pe Facebook.leapsa ta merita abordata, sper sa ma documentez exemplar pentru o postare cu cateva obiective care merita vizitate in Focsani :) cele bune, Daniel !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)