miercuri, 20 iunie 2012

Vodafone Impreuna cu Blogosfera Vrancea




"Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici" ! 

Vodafone Romania a lansat o noua campanie de brand care, mi-a facut cu ochiul, prin mesajul fain, pozitiv, comunitar, pe care il transmite. L-am afisat, un pic mai sus.

Campania Vodafone Impreuna se adreseaza catre grupurile bine definite de studenti, antreprenori, soferi, sportivi - avand un mesaj social pozitiv si optimist in care ma regasesc. 

Foarte probabil, majoritatea dintre voi, stiti despre ce vorbesc, avand cunostinta despre clipul de prezentare care beneficiaza de vocea maestrului Victor Rebengiuc. Il puteti urmari mai jos :

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=NJny0uSasfA]

Totusi, articolul nu se poate opri aici, pentru ca abia acum urmeaza partea interesanta :) 

Am ales sa particip si eu la Campania Vodafone Impreuna initiata de catre cei de la Blogal Initiative. Pentru a respecta brief-ul, va trebui sa motivez, cu cine ma simt Impreuna in Blogosfera ?

In 2007 am facut primii pasi ca blogger exprimandu-ma constant in online, invatand de la cei pregatiti si abilitati, acumuland si impartasind la randul meu celor aflati la inceput in blogging.

Din 2010 am inteles ca un blogger activ imbina prezenta in retele sociale cu intalniri in offline. Acest lucru, l-am pus in aplicare, alaturi de colegii mei bloggeri vranceni, participand la blogmeet-uri, initiind proiecte in comunitatea locala / judeteana si promovandu-le (pentru o mai buna vizibilitate) in massmedia. Dar si in grupul pe care l-am creat Blogosfera Vrancea.

Intre 2010-2012 - am primit botezul de la DreamTeam.RO , dupa care am aniversat 1 an in Online iar recent am primit certificatul de nastere de 2 anisori. In acest interval, ne putem mandri cu aproape 20 de intalniri sub diferite forme : blogmeet-uri, campanii, proiecte, donatii, etc. Am reusit sa evidentiem Blogosfera Vrancea si sa o facem credibila in fata altor bloggeri cu notorietate in Romania, autoritatilor locale si advertiserilor.

Concluzie : pentru mine - Impreuna in Blogosfera - ma simt cu colegii mei bloggeri vranceni. Participam, la Campania Vodafone Impreuna, in numele / favoarea colegei noastre Amalia pe care o sustinem cu fiecare articol de acest fel semnat de bloggerii vranceni si nu numai.

Explicatie : titlul postarii mele nu este ales intamplator. Asa cum va spuneam mai sus, unul dintre obiectivele noastre este, sa convingem advertiserii alaturi de care sa dezvoltam parteneriate. Vodafone Romania este unul dintre cei cu care ne dorim sa avem colaborari in viitorul apropiat :)

Au mai scris urmatorii colegi bloggeri. Observati, faptul ca am reusit sa atragem si pe prietenii nostri din alte judete : Marius Matache - Tudor Bezea - Cristian Florea - Pato - Adrian Mangu - Andreea Lupu - Sandrina Ramona Ilie ..

Lista, celor care o sustinem pe Amalia, ramane deschisa ! Sa ma anuntati, daca ati scris si nu va regasiti ! Fac un update si inserez link catre toata lumea :) 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)