vineri, 23 decembrie 2011

C(in)e este Blogosfera Vrancea ?



Un oarecere "Pingu" ,face o remarca la adresa comunitatii bloggerilor vranceni, pe blogul lui Alexandru Negrea
Se cuvine, sa ii cerem, intai de toate, incuviintarea si blagoslovirea insului cu nume desprins din familia lexicala a unui mamifer nordic - Pingu (nu merita link, catre blog).
Vom apela la marinimia distinsului blogger caruia ii voi acorda un rapuns spre edificare si liniste inainatea Sarbatorilor ..



Ne pare rau, Pingu, ca nu te-am anuntat in Februarie 2010 cand, alaturi de Chinezu, Murgeanu, Vlad Dulea si Claudiu Ciobanu, am pus de primul blogmeet in Focsani ! Prilej cu care, a luat nastere oficial Blogosfera Vrancea (desi noi existam cu blogurile noastre de prin 2007), dar si DreamTeamRo. 

Ne pare tare rau, ca nu te-am instiintat in Martie 2011, atunci cand Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo au serbat 1 an de existenta pentru cele 2 grupuri de prieteni si bloggeri consacrate in blogosfera  din Romania.

De asemenea, alte actiuni si proiecte, precum cel recent de Mos Niculae cand Blogosfera Vrancea a mers la 25 copilasi autisti de la Centrele Pralsea si Harap Alb din Focsani. Foarte rapid, ne-am alaturat comunitatii locale, incercand sa schimbam mentalitatile, praticile si lipsa de atitudine a concitadinilor nostrii. Am creat un grup pe Facebook - Blogosfera Vrancea - unde activam de 1 an, ne provam articolele, plus alte proiecte pe care le vom pune in practica, in viitorul apropiat. 

Vezi tu, stimabile Pingu, noi am purces la a ne organiza, a ne intalni frecvent (de minim 3-4 ori pe an, in ultimii 2 ani) si am obtinut o notorietate (vorbind despre entitatea numita Blogosfera Vrancea), dar si destula credibilitate (particularizand, pe cativa dintre bloggeri din Vrancea).

Revenind, la comentariul tau usor tendentios (ca sa nu zic mistocar), tin sa te informez ca exista in tara asta, destule alte blogosfere locale organizate la fel ca si a noastra, a celor din Vrancea. Per a contrario, este doar problema ta, daca inca nu ai facut ochi si pasi concreti, alaturi de colegii tai din Brasov, iesind din online, catre offline (asa cum bine zice Chinezu).
Mai ales, pentru ca ai un mare atuu, de a-l avea in preajma (in Brasov) pe Zoso, de la care ai avea destule de invatat daca ai citi fie si numai ultimul sau articol pe aceasta tema - Cum sa scoti capul in multime !

Io, cam atat am avut de adaugat, desi se pot spune destule, despre fapte laudabile ale Blogosferei Vrancea. Desigur, exista si destule aspecte la care mai trebuie sa lucram dar, asta tine de bucataria noastra interna. 

Voi, daca aveti ceva de adaugat, la remarca tendentioasa a lui Pingu din Brasov, aveti liber la discutii ! Prin urmare, va intreb : Cine este Blogosfera Vrancea ? 

7 comentarii:

  1. Asa mai merge :) Sa nu mai ia in deradere numele nostru

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare ca blogosfera Vranceana chiar incepe sa se implice (ex. centrul de copii), tinand cont de faptul ca nu este cu vechime prea mare. Parerea mea e ca am dat o lectie de bun simt altora cu vechime mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Tudor : multam, am luat atitudine, imediat cum am aflat. nu m-a deranjat in mod fantastic afirmatia acelui blogger din Brasov, in masura in care este in stare (pe viitor), sa aibe un dram de bun simt cand vorbeste despre alte blogosfere locale si va putea sa faca pasul catre offline pentru a vedea mai bine ce presupune a fii un blogger ;)@ Costy : nu cred ca are o vechime prea mare acel blogger Pingu. sau, in orice caz, ar putea activa mai demult in Blogosfera din Romania. dar, din pacate pentru el (ce m-a nemultumit) nu a invatat care este tendinta in blogging (dezvoltarea blogosferelor locale prin participarea la intalniri).@ALL : ce facem Luni - 26 decembrie 2011 : ne bagam la un Blogmeet de Craciun, in buna noastra traditie la sfarsit de an ? Am vorbit deja de rezervare la IRISH PUB, fac si evenimentul pe Facebook. Este ok ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pingu, e doar un copil aşa cum îl prezintă şi numele neterminat !

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am scris si la Alex Negrea insa constat ca nu mi-a aparut comentariul acolo. spuneam doar ca ii voi da un raspuns oficial din partea Blogosferei Vrancea la afirmatia acestui Pingu. tu ai reusit sa scrii acolo ceva, Vali ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam laudaros domnul Trofin.O fapta buna si care vine din suflet nu se face prin promovare online.Sunt o sumedenie de oameni care fac fapte caritabile fara a se lauda pe un blog sau pe alte canale de comunicare.Simt putina ipocrizie in persoana dvs. si putin pupincurism vazand link catre anumite nume mari din blogosfera.Mult succes in campania dvs. laudaroasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Jean : este evident, tu nu ai vreo legatura cu online-ul si faci afirmatii nefondate ! Ti-as explica, ceea ce nu ai reusit sa intelegi cu capsorul dumitale. Astfel de actiuni, le-am facut cu suflet, din putinul nostru si, nu-ti permitem sa vii, sa arunci cu mizerie in actiunea noastra.Gestul caritabil a fost facut si pentru a trage un semnal de alarma asupra bolii - autismul - despre care romanii nu stiu prea multe. Asadar, cum puteam sa nu scriem despre acei micuti, ce nevoi au si cat de bine sunt ingrijiti acolo de personal ? De asemenea, am prezentat date oficiale de la acel centru de copilasi, pentru ca si alti binevoitori sa stie despre existenta lor si sa ii viziteze. Te-ai trezit doar tu, sa vii si sa ne critici, pentru ce am facut noi - bloggerii vranceni. Scuteste-ne, de acuzatia nefondata de ipocrizie : este nevoie de o mediatizare pentru a prezenta astfel de cazuri..In privinta acelor linkuri catre "nume mari din blogosfera", majoritatea sunt prietenii nostrii. Faptul ca am dat acele linkuri, a fost spre edificarea confuzului blogger din Brasov care a facut acea afirmatie rautacioasa si, pe care il sustii tu aici printr-o serie de acuze nefondate. Jean, fii mai atent cand formulezi fraze in care crezi doar tu ca stii ceva si acuzi. In realitate, esti intr-o confuzie cu ceea ce presupune a fii un blogger. Este un semn de bunavointa sa apreciezi, intelegi si sa nu le mai repeti. Sper, sa nu-mi fii pierdut cateva minute pretioase din ziua aceasta, explicandu-ti cateva aspecte. Sanatate si intelepciune ..

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)