vineri, 29 mai 2009

3 LINKURI pentru UICHEND !


Mi-am propus, de cate ori este cu putinta, sa recomand, la sfarSHIT de saptamana, 3 articole (nu neaparat foarte recente) care merita a fi aduse in atentia noastra ! Iata, la ce m-am oprit:

Link 1 : un articol excelent de pe blogul Sorinei Matei (Antena 1, 3), destul de recent, despre dezamagirile ei ce-o determina sa NU mai scrie pe blog. Citindu-l si, pastrand proportiile, ne regasim si noi in gandurile ei fiind destule situatii similare cu ce ne confruntam in viata de zi cu zi.

Link 2 : se refera la un nou episod din "Jurnal de Gherila" despre "Topul Smecherilor din VRANCEA", avand drept "motto : "Cine nu-i in Top, nu exista!". Astfel, aflam de la "Catavencii vranceni", cum mai evolueaza in viata publica acesti actori politici, afaceristi cu banul public sau smecherasi ai tranzitiei!

Link 3 : avand in vedere ca, in aceste zile, multi vor lua drumul agentiilor Loto, sperand intr-un miracol al imbogatirii peste noapte, intr-un joc controlat bine de "sistem" ! Personal, daca adun biletele jucate la Loto 6/49, in ultimii 10 ani, nu depasesc 10 : fie pentru vreo ruda ce ma rugase, fie ca eram intr-o dispozitie ce-mi dictase sa joc, fie ca eram la vreun Revelion cu gasca si am pus totii. Cum a fost acum 3-4 ani de Revelion, la Busteni, intr-o agentie unde stateam precum sardelele dar, deh...am pus toti mana de la mana, pt un bilet. Evident ca am luat ciuciu, mumu, ceea ce mi se pare normal, daca n-am avut ce face.
M-am lecuit desi, auzisem, ca ar fi bine de jucat la Loto cand pica Vineri 13 (oricum, cateva astfel de zile intr-un an). Daca va pasioneaza si sunteti superstitiosi, puteti incerca, pana la sfarsitul acestui an, ziua de Vineri - 13 Noiembrie 2009. Si, daca luati ceva coco, marafeti, haitze, sa nu ma uitati, pentru sfatul oferit, da? Cititi-l pe George Buhnici, va explica el mai bine, cum sta treaba cu aranjamentele ce sa fac la acest joc - Loto 6/49.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)