marți, 3 septembrie 2013

Vincon Vrancea - Concours Mondial de Bruxelles si International Wine Contest Bucharest

Concours Mondial De Bruxelles 2013 Bratislava a reunit 8.200 de vinuri din 50 de tari producatoare. Vincon Romania a obtinut medalia de aur (Ambrosio Cabernet Sauvignon 2008) si medalia de argint (Tamaioasa Romaneasca 1996 Comoara Pivnitei). Am scris recent si gasiti detalii in linkul de mai sus.


International Wine Contest Bucharest 2013 este a doua mare competitie internationala din acest an, despre care vreau sa va relatez astazi cateva date. Pentru VINCON Vrancea aceasta a insemnat o noua recunoastere a calitatii vinurilor albe din portofoliul companiei si obtinerea altor medalii :


- 3 medalii de aur: Ambrosio Tamaioasa Romaneasca 2008 DOC Husi, Comoara Pivnitei Tamaioasa Romaneasca ’96 Pietroasa, Viţă Romaneasca Tamaioasa Romaneasca 2012 IG Dealurile Moldovei


- 2 medalii de argint: Vinoteca Tamaioasa Romaneasca ’89 DOC Pietroasa, Egregio Muscat Ottonel 2012 DOC Panciu.


Georgel Costache - Oenolog Vincon Romania a declarat ca "...aceasta nu e o victorie doar pentru Vincon, ci pentru intreaga regiune Vrancea. Avem sortimente care confirma nu doar pe plan national, ci si la aceste mari competitii si am reusit sa impunem un soi romanesc – Tamaioasa Romaneasca – care a castigat in 2013 multe premii" !


Din gama Ambrosio mai fac parte : vinuri albe : Muscat Ottonel sec si vinuri rosii : Tamaioasa Romaneasca, Merlot si Feteasca Neagra. Gama de vinuri albe Ambrosio celebreaza placerea de a trai si de a petrece momente deosebite impreuna cu cei apropiati. Ambrosio este un vin creat in special pentru timpul liber.


Dupa vizita facuta in primavara anului 2013 alaturi de colegii mei din Blogosfera Vrancea la Crama Paradis si Crama Beciul Domnesc, am ramas impresionat de dezvoltarea si aprecierea pe care o are acest brand de succes din Vrancea. Prin urmare, mi se pare firesc, sa caut sa promovez si eu, calitatile unor vinuri alese din portofoliul Vincon care au fost premiate intern si extern.

3 comentarii:

  1. Cata Vita Romaneasca Tamaioasa Romaneasca am baut.., este inca unul din vinurile mele preferate .. :)
    Offtopic : E putin ciudata modalitatea de a comenta pe blog. A trebuit sa-mi fac cont... Daca nu mi-ar fi placut vinul asta si nu as fi fost focsanean, nu mai stateam sa-mi fac un cont pentru a comenta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc frumos pentru vizita si comentariu. Nu am inteles, de ce a fost greu sa comentezi si a trebuit sa iti faci cont ?
    Nu era absolut, necesar dar pe viitor cred ca iti va fii mult mai simplu asa :)
    Eu iti recomand si alte variante de a insera un comentariu. In dreapta casutei rezervata comentariilor, ai alternativa de a folosi unul dintre conturile tale de : Twitter, Google+, Facebook :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tamaioasa Romaneasca am descoperit-o si apreciat-o dupa vizita facuta cu colegii din Blogosfera Vrancea, in primavara acestui an la Crama Beciul Domnesc din Odobesti.
    Din prezentarea facuta de Nicu Mateescu (Director de Productie - Vincon Vrancea), am retinut ca vinul e unul dulce cu buchet nobil galben-auriu, arome de miere de albine, tei si salcam.
    Modalitatea de obtinere presupune un proces de invechire la sticle timp de 36 luni. Vinul merge perfect alaturi de ceva dulce : ni s-a recomandat Tamaioasa Romaneasca la desert :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)