luni, 9 septembrie 2013

Jens - Loops & Tings : intro @ New World Punx 2013 Romania

Piesa introductiva de la New World Punx 2013 Romania e "Loops and Things". Pe Youtube, la o cautare sumara, veti gasi doar cateva remixuri de la Marco V, Dimitri Vegas ori recentul b2b Markus Schulz vs Ferry Corsten.


Melodia originala apartine germanilor de la JENS si a fost lansata in anul .. 1993. Sper sa fie o informatie utila celor interesati, in special DJ si producatori din RO. Clipul de mai jos, este reeditat si imbunatatit in anul 1998 - Enjoy it ;)



Am facut aceasta precizare pentru lamurirea celor care dupa concert erau interesat de numele acestei alegeri a celor 2 dj invitati. De fiecare data, una dintre cele mai asteptate melodii intr-un concert este piesa introductiva. Putina incursiune in istoria muzicii tehno (genul germanilor de la Jens) nu strica.


Melodia fiind remixata foarte frecvent in ultimii ani de catre dj axati pe genul progressive-trance. Iata varianta din concertul din acest weekend pe care eu am filmat-o. Restul celorlalte clipuri le-am urcat pe canalul meu de pe Youtube ~ New World Punx 2013 Romania. Auditie si vizionare placute :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)