sâmbătă, 16 martie 2013

ULTRA MUSIC FESTIVAL 2013 - Live in Miami




ULTRA MUSIC FESTIVAL 2013 incepe in cateva minute cu un line-up exceptional ! Nu va pot enumera toti DJ-ii, organziatorii i-au impartit in 2 weekenduri.

Vor mixa : Armin van Buuren, Tiesto, Markus Schulz, Paul van Dyk, David Guetta, Deadmau5, Calvin Harris Avicii, Swedish House Mafia and .. si alte sute de dj !!


EDM (Electronic Dance Music) e un gen abordat si pe celalalt blog al meu ! In aceasta calitate de fan EDM, sigur voi avea o noapte alba - avand in vedere ca se anunta cea mai mare transmisie LIVE din istoria YOUTUBE !! Fiti pregatiti, saptamana viitoare, pentru alti dj de top mondial :) 

4 comentarii:

  1. ma bucur ca iti place !ce DJ urmaresti in mod special ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam tarziu dar... Cea mai tare trupă mi s-a părut Knife Party, un mix dubstep excelent :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e deloc tarziu, pentru a lasa un comentariu pe blogul meu ! insa, era bine sa lasi un nume, sa stiu cu cine am discutat ;)multam fain pentru vizita si trupa mentionata : nu am sesizat-o, intre atatea sute de dj/trupe ce au trecut pe scena grandioasa de la UMF in acest an !asculti in mod special dubstep ? da-mi cateva nume ceva mai comerciale care pot fi ascultate de un incepator ca mine in acest gen musical :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)