vineri, 1 martie 2013

1 Martie : ce cadou oferim ?




Happy Spring Time, mandrelor care ne inseninati si inspirati in fiecare zi : cu flori, zambete si vise implinite ! Multe Primaveri frumoase in viata voastra, iar Iubirea sa va fie precum .. Vara ;)

Asa arata cadoul meu de 1 martie - am achizitionat ceva handmade facut de o colega de la job. Si, nelipsitul trifoi norocos, desi azi am dat si un cosar ! In final, traditionala urare de pe acest blog : va doresc, o zi haioasa, cu multe zambete si soare :)


Cand nu doresc sa devoalez intru-totul anumite lucruri, prefer sa aleg muzica care sa vorbeasca in locul meu. Azi, am ales Directia 5 - Iti Multumesc : pe care o apreciez la modul maxim ;)

3 comentarii:

  1. Cadoul clasic de 1 Martie este martisorul.O primavara frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. O mica atentie conteaza foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Frigidere : si cadoul extravagant, care este ?@Carucioare : macar acum, de 1 martie, nu ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)