duminică, 10 martie 2013

ITGalaxy : Laptop-uri Lenovo




Recent, am avut o discutie cu o prietena care m-a rugat sa ii recomand un laptop in locul vechiului calculator luat in studentie. Mi-a zis, ca vrea un produs de calitate, livrat la timp, care sa se miste repede pe internet. M-am uitat in magazinele online, deoarece nu am dubii in a comanda astfel, produsele comandate pe internet sunt sigure si la preturi mult mai mici.

 

Dupa ce am zapat pe cateva site-uri, am ajuns si la ITGalaxy.RO - acesta reusind sa imi atraga atentia imediat printr-un aspect la care eu tin mult. Am observat, prin comparatie cu celelate oferte existente, faptul ca la ITGalaxy sunt Laptopuri cu garantie extinsa la 2 ani ! Asta-i un lucru pozitiv, intotdeauna e bine sa stii ca te bucuri de o protectie / asigurare in plus, fata de componentele livrate si functionarea lor care ar trebui sa fie ireprosabila la iesirea din fabrica.





Colega mea mi-a cerut sa ii recomand un laptop din zona office-business. Ea lucreaza intr-o institutie publica si stiu ca tine la imaginea ei, prin urmare si la laptopul pe care il vrea. Dupa ce m-am uitat atent pe latopurile din categoria business, mi-a atras atentia un Laptop Lenovo B570 care are incorporata o tehnologie de ultima ora si foarte convenabil daca ma gandesc la pretul accesibil.



In acest moment, modelul pe care vi-l propun vine la un pret accesibil, avand si o reducere frumusica de 24% - adica 400,00 lei mai putin de care este bine sa profitati ! Iata si cateva date care fac diferenta in privinta acestui model la care eu m-am oprit : 

- display de 15.6 inch cu LED HD si o rezolutie de 1366 x 768 pixeli. Procesorul Dual Core este un Intel Celeron B830 (1.7 GHz, 1333 MHz, 2 MB), placa video integrata Intel HD si memoria RAM de 4 GB DDR3 la 1333MHz. 

- un hard disk de 500 GB cu o viteza de scriere de 5400 rpm, totul intr-o Grafica de la Intel clara si de calitate. Camera web are doar 0.3 Mp, insa bateria este pe 6 celule Li-Ion. Oricum, ne intereseaza mai putin calitatea video si mai mult autonomia laptop-ului ;)

- la securitate, Lenovo B570e are o treaba tare faina, o functie care asigura datele prin diferite metode de criptare. Cititorul de amprenta si USB port locker va ofera o protectie sporita. Salvarea datelor prin optiunea OneKey permite recuperarea datelor si back-up instant.



Concluziile mele, fata de modelul propus :

- Lenovo B570e e un model ce permite eficientizarea muncii prin optimizarea proceselor si economisirea timpului. Se incadreaza perfect in categoria business, are un pret redus si e un produs fiabil de care avem cu totii nevoie cand achizitionam asa ceva

-  la comanda produselor de pe ITGalaxy din Bucuresti le primiti in aceeasi zi si in maxim 24 de ore oriunde in tara. Calitatea serviciilor acestui magazin online este una ireprosabila. Profesionalismul fiind certificat de parerile cumparatorilor pe care le puteti gasi pe site-ul TrustPilot.ro
- ITGalaxy.ro : va pot spune din experienta mea recenta cu o prietena pe care am ajutat-o : este o firma serioasa care va asigura livrarea unor produse originale, de calitate si la timp. Laptop-urile Lenovo la cele mai bune preturi la gasiti in acest moment la ITgalaxy.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)