marți, 12 martie 2013

2000 comentarii, 800 articole, 5 ani de blogging .. si ceva :)




Va spuneam, anul trecut, ca am facut 5 ani in blogosfera !

Azi observ 2 cifre rotunde : 2000 comentarii si 800 articole :)

Mult sau putin, asta deja nu mai conteaza ! Pentru ca am depasit stadiul de a ma raporta la numarul de articole publicate sau feedback-ul cantitativ dpdv al numarului de comentarii primite ! 


Un blogger nu trebuie sa ramana ancorat doar in cateva date si cifre reci care pe unii ii impresioneaza. Iar, pentru altii - nu reprezinta mare lucru. Eu cred, ca este mai important, sa fii constant si sa inveti spre a creste si a putea evolua.

Este mult mai esentiala, interactiunea din offline intre bloggeri pentru dezvoltarea blogosferelor locale, crearea si participarea la evenimente prin care bloggeri sa se individualizeze ca alternativa pentru rezolvarea unor disfunctionalitati existente in comunitate. 

Asta asa, pe scurt, mai sunt si altele :)

5 comentarii:

  1. pai ce sa iti uram domnule Trofin , multi ani inainte de acum incolo sa ne mai tii langa tine prin intermediul blogului :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multam fain, iar voua clienti multumiti si sa ne faceti oferte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. noi facem ...sau cel putin asa ne place sa credem :)

    RăspundețiȘtergere
  4. poate am sa apelez si eu ori poate voi recomanda ofertele voastre prietenilor, rudelor si cunoscutilor, daca sunteti asa de amabili si deschisi catre Retele Sociale si acest blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat mai multi domnule!

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)