duminică, 3 martie 2013

Cel mai bun pilot din lume - Ken Block




Michael Schumacher, Ayrton Senna, Alain Prost, Mika Hakkinen, Nigel Mansen .. 
Sebastian Loeb, Tommi Makinen, Carlos Sainz, Markus Gronholm, Colin McRae ..
Uitati-i pe toti ! Renuntati si la The STIG - personajul din serialul Top Gear ! Dupa ce veti urmari acest video-clip, veti intelege de ce !

Eu nu am mai vazut asa ceva .. Voi, ce parere aveti ?


Nestiind cine este responsabil pentru unul din cele mai impresionante clipuri pe care le-am vazut pana acum, am cautat si am aflat ca se numeste Ken Block. Un american sofer profesionist de rally in echipa "Monster World Rally Team" !

El e insa mai notoriu pentru drift si bazeaza in acest clip pe un model Ford Fiesta cu care a turnat o serie de clipuri sub numele de Gymkhana ! Serialul a ajuns la episodul 5 in anul 2012 - cu videoclipul de pe strazile din San Franciso !


Gymkhana 4
Gymkhana 4
Gymkhana 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)