duminică, 11 noiembrie 2012

Alin Trasculescu retinut de DNA pt mita




Alin Trasculescu e un tanar politician de viitor in politicha mioritica: cinstit, corect, muncitor. S-a pregatit temeinic pentru cariera de parlamentar prin natura studiilor aprofundate si sacrificiilor facute in anii in care a plecat de jos de la lipit afise, impartit flayere si legat mash-uri. Nici nu apuca, sa mearga la meciurile de fotbal din divizia judeteana ori cu prietenii prin cluburi. Iata, rasplata: un dosar politic facut de USL.


Deputatul PD-L de Vrancea Alin Trasculescu s-a implicat activ in problemele colegiului 5 Marasesti unde a fost ales cu majoritate absoluta in anul 2008. Avea sanse foarte mari sa castige un nou mandat in 2012 pentru ca lumea il stie foarte bine in urma deselor vizite in care a stat de vorba cu oamenii si fondurilor numeroase aduse in acest colegiu ! Nu mai avea timp liber, cand ajungea in Vrancea dupa frecventele luari de cuvant din Parlamentul Romaniei !

O veste trista care A.R.D.e sperantele celor care stim ca PD-L este singurul partid de dreapta din Romania inca din 1875 cand PNL nici nu exista. Sanse noastra, ramane domnul presedinte Traian Basescu si domnul M.R. Ungureanu care ne-au scos din criza si noi vom vota cu ei pentru ca sunt lapte si miere ! E o mare minciuna ca s-a imprumutat de bani pentru campania din 2008 ori ca Alin Trasculescu a luat mita acum !

Am incercat, sa scriu un articol obiectiv : dincolo de veneratia mea pentru PDminusL : singurul partid cu doctrina, principii, verticalitate si actori politici cu cea mai mare probitate si onorabilitate in fata electoratului - avand in vedere ca ne-au scos din criza ! Daca mai trebuie sa corectez pe undeva, sa imi spuneti ! In poza aceasta, il regasim pe Alin Trasculescu in spatele Presedintelui Vrancei, a Presedintelui Romaniei si fosta lui colega Monica Iacob Ridzi !

PS : pentru cei care nu au sesizat, ori au ajuns mai de curand pe blog - de 5 ani .. si ceva de cand am deschis pravalia - exista o mentiune pe acest blog asumata de la inceput. Mi-am propus, sa abordez subiectele bazandu-ma pe argumente, bunu-simt si umor :)

2 comentarii:

  1. Din pacate nu ai mai revenit cu un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. dl Constantin : eu tot speram ca dvs sa intelegeti ce am vrut eu sa transmit @ Cred ca nu ati fost atent macar la motto-ul acestui blog, prezent si in aceasta casuta cu comentarii: " Un blog cu Atitudine, Umor si Argumente despre Social Media, Politica, Muzica :) "In finalul articolului am scris destul de clar ceea ce era evident - cred ca ironia, umorul sau sarcasmul sunt cateva dintre formele de a comunica pentru persoanele care nu mai au nevoie de multe explicatii in acest sens !Nu am revenit, pentru ca nu mi-ati furnizat, asa cum v-am rugat in ordine (eu primul) : " seria de la spatele aragazului si daca se poate cea de sertarul de sus al frigiderului ".Din pacate, dvs cred ca va asteptati la un altfel de articol - sobru, in care sa "matur pamantul cu Alin Trasculescu" - ceea ce nu am dorit, pentru ca nu e treaba mea !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)