joi, 22 noiembrie 2012

Solarstone : Seven Cities, Touch Stone - TrancENDancE in Studio Martin, Bucuresti, Romania


In 1998, am facut cunostinta, cu sesiunile Ministry of Sound de la Pro Fm, dupa ce ascultasem Jean Michel Jarre, Vanghelis, Mike Oldfield, Enigma si alte nume mari din muzica electronica.Tot atunci, am vazut prima data festivalul Love Parade si m-am apropiat de Scooter, Marusha, Paul van Dyk, ATB - dj germani, cu precadere. 

Dezvoltarea EDM (Electronic Dance Music) si, in special, a muzicii Progressive-Trance, urmate de conceptul concert-spectacol Sensation White si Trance Energym-au apropiatin ultimii ani de dj olandezi : Tiesto, Armin van Buuren, Ferry Corsten.



In 1999 am auzit pentru prima data de RICH Mowat de la Solarstone ! Cu o cariera remarcabila,ramane unul dintre cei mai mari dj britanici din ultimii 15 ani. Alaturi de "noul val britanic" din care amintesc doar 2 nume mari actuale : Gareth Emery si Above & Beyond. Proiectul Solarstone ii reunea in formula initiala pe Richard John Mowatt, Andy Bury si Sam Tierney. Acesta a intrat in istoria muzicii electronice cu hit-urile : Green Light (1995), The Calling (1997), The Impressions EP (1998). 

In 1999, Solarstone isi pune in evidenta talentul muzical cu hit-ul Seven Cities - pe care il apreciez printre primele imnuri balearice de trance. A fost relansat de 3 ori si vandut in peste 500.000 de exemplare. E piesa cu care Rich a cunoscut succesul acelor ani de debut in care EDM (Electronic Dance Music) abia se contura ca gen muzical.


Au urmat Solarcoaster (2003), Speak in Sympathy (2004), Eastern Sea (2005) si Like A Waterfall (2006), albumul RainStarsEternal (2008) si compilatia mixata impreuna cu Orkidea - numita Pure Trance (18 Oct 2012). 

In 2010 a urmat un clasic trance hit cu care Solar Stone s-a remarcat si l-a impus in ultimi ani in concertele majore din intreaga lume - Touchstone din albumul cu acelasi nume. Videoclipul a fost regizat chiar de Rich. Filmarile au avut loc in Scotia in zona celebra Highlands si insotesc ritmurile muzicale minunate ale dj-ului britanic. 



Prezentarea de mai sus, nu este deloc intamplatoare. Pentru ca, prin intermediul TrancENDancE - un concept de petreceri tare fain in Romania, Solarstone vine in Studio Martin : vineri 23 noiembrie 2012 chiar de Black Friday :)



In deschidere, vor mixa dj nostrii Snatt & Vix care ne incanta la fiecare warm-up facut la concertele semnificative in ultimii 5 ani. Pretul Biletelor : 20 lei la intrare si 30 lei dupa miezul nopti cand este asteptat sa vina Solarstone.Mai multe detalii despre SOLARSTONE - gasitipe blogul meu de muzica - dj PATRICKdan :)



4 comentarii:

  1. scuze, acum am văzut comentariul.am avut un accident și nu am putut să te ajung, am stat câteva zile în spital. mi-ar fi făcut plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, regret acest accident, Anna :( esti ok acum, cum te simti ? ti-am trimis o cerere pe Facebook pt a tine mai usor legatura ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sunt foarte bine. câteva semne minore.

    RăspundețiȘtergere
  4. concerte vor mai fii, important este ca acum totul e ok pt tine :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)