luni, 9 ianuarie 2012

Salut , 2012 !



Salutare, mandrelor si ciocoflenderilor

Cu o usoara intarziere si-o inerenta trandavie post An Nou (antipatic sindrom si penibila scuza di partea mea !) fac si eu primii pasi in online-ul anului 2012.
Toate, dupa o pauza autoimpusa pe blog, dar cu aceeasi prezenta activa in retele sociale: pe Facebook si intr-o masura ceva mai redusa pe Twitter ..

Au trecut toate evenimentele si sarbatorile notabile de la sfarsitul anului si inceputul celui nou : Craciunul si Revelionul, plus Sfintiii Vasile si Ioan. Cu aceasta ocazie trimit si, va rog sa primiti, gandurile mele de prosperitate, sanatate si implinire celor care le-ati petrecut intru insemnatatea lor nealterata de consumerism ori ipocrizie. 
Am constatat cu o bucurie nespusa faptul ca am primit muult mai putine mesaje de sarbatori, fata de anii precedenti. Desi companiile de telefonie mobile ofera, cu o generozitate de neinteles, catralioane de SMS-uri, jdemii de minute in retea si inca destule si-n afara retelei. Se subintelege, am trimis, la randu-mi, la fel de putine mesaje. Maxim 10, sa zic asa ..

Am mancat normal (putin) de Craciun si Revelion dar, ma dau in vileag : m-am implinit cu vreo 3-4 kg dupa toata afacerea asta de sarbatori. Ceea ce nu e deloc multumitor pentru prestatia mea. Nu radeti, daca v-ati ingrasat, la randu-va :)

Sa fie de vina vinul rosu sec deosebit de spectaculos indoit c-un strop de Cola pe care l-am baut la Revelionul petrecut la o Pensiune din Lepsa, alaturi de pretenari ? Sau cei vreo 10 cartofi dolofani deliciosi copti in jarul gratarului si sacrificati cu o pofta de mi-am facut gang-bang papilele gustative ? Whisk(e)y-ul a fost si el la discretie, sa zicem ca mai faceam un revelion. Dar nu de la singlemalt mi se trage, ca-i tovaras bun, daca stii sa te lupti cu el.  
Ori, poate faptul, ca am zabovit fo 4 zile cu vreo 20 de pretenari ca niste trantori, fara pic de miscare, dar cu un karaoke de rasuna toata valea din Gresu - Lepsa tocmai catre Soveja. Grea dilema, carne de scroafa n-am prea mancat, nici alte delicatese grele la stomac ..
Aa, mi-am mai amiintit ceva : tocana de iepure pregatita cu mare maiestrie de Tzaca - asta-i vanator de temut si omu' cu grataru' in gasca. Numai ca, pe mierlitul urechiat (iepurele, nu prietenul meu) l-am tavalit in ierburile cele mai alese, l-am imbaiat intr-un foarte savuros bulion din tomate si s-a perpelit in cea mai mare oala de tuci pe care am vazut-o in viata mea. Mno, inutil sa va spun, ce strasnic festin al papilelor gustative am avut, o adevarata orgie culinara - pour les connaissseurs ;)

Hmm .. grea dilema, oricum, acum cand va scriu, deja m-am cantarit a optspea oara de cand am venit ed la Revelion. Am observat, dupa fics o saptamana, c-am matrasit jos din recuzita corporala, destul de repejor, 1-2 kile. Ceea ce e reconfortant pentru moralul meu sensibil la silueta. Las' ca vine ea caldura si alergarile din serile toride de vara :)

Voi, care pe unde v-ati petrecut Sarbatorile, cu ce va mai laudati in 2012 ?

2 comentarii:

  1. Un an nou fericit!Am sfatul sa pui mai multe articole in hompage... asa cu cate unul e putin peste mana :( cel putin pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Pato pentru urare, la fel iti doresc si tie !in plus, sa avem mai multe experiente comune in blogmeet-uri regionale, in colaborari si sustineri pentru a creste blogosfera locala din Braila si Vrancea ;)in privinta recomandarii : daca as pune prea multe articole in home page, ar aparea o necorelare cu celelalte 2 coloane si ar arata mai putin estetic ;)am insa, ARHIVA BLOG, unde apar toate articolele din fiecare luna, pe fiecare an - din 2007 incoace :)bafta, man !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)