sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cadou magic pentru Traian Basescu !




Vlad Grigorescu - este un iluzionist bun si notoriu, cititi-i site-ul ! De data aceasta, ne prezinta un truc, fara nmagie si trucuri pompoase, fara porumbei si iepuri scosi din joben ! 
Atat de simplu, incat pana si un basist ar intelege acest mesaj ! Va prezint, de la Romania Reala nemultumita, un cadou magic pentru Traian Basescu !

PS : si in acest exemplu, umorul este o calitate a celor intelepti ;) 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=3j7K-oIIONc]

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");

6 comentarii:

  1. Corezcteaza-i numele ca se supara si imediat iti face si tie un truc magic! :P. Il cheama Grigorescu nu Georgescu

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Laurentiu : multam pentru observatie, am facut postarea usor in graba ! am evidentiat cu negru ca sa se vada ca am fost neatent :D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare poanta! Astept acum sa vad de ce clipul ala e fabricat. Nu zic ca nu o fi, asta nu am cum verifica, insa un lucru mi s-a parut clar din ce am vazut: aia de la mitingul USL pareau mult mai putin motivati decit aia din Piata Univ.

    RăspundețiȘtergere
  4. @coolnewz/Ratatouille : in privinta acestui clip, mi se pare genial, prin simplitatea si originalitatea de a exprima destul de clar un mesaj atat de simplu :)referitor la acel clip despre care aminteam, voi reveni zilele acestea. am pretentia, ca multi dintre noi suntem observatori atenti si nu acceptam intoxicari - mai ales in aceasta perioada ;)multam fain, pentru comentariu - te astept, cu acelasi interes si respect !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu aveţi umor? Ce unicat am avea cu treimea diavolească Băsescu, Udrea, Boc crucificaţi, înfipţi în ancora Biruinţei. Nu aveţi simţ estetic? Cu cei trei răstâgniţi pe ancoră am face Muzeul Figurilor de Ceară să ne pizmuiască, am intra în Cartea Recordurilor. Nu aveţi simţ capitalist? Ne-au vândut la FMI, îi vindem şi noi ca ultime exemplare ale unei specii dispărute. Adjudecat!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ioan A. Crisan : bine spuneti, cand faceti reamintire la tzepele promise de actualul presedinte al unora dintre romani. dar si in celelalte exemple concludente pentru radiograma acestui Guvern incapabil si acestui Presedinte care a promovat dezbinarea, conflictul si ipocrizia drept virtuti.nu stiu daca o puteam spune mai bine eu, fata de cum ati facut-o dumneavoastra, dl Crisan ! multam fain, de comentariu si vizita ! va astept cu drag aici ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)