marți, 10 ianuarie 2012

Ce a insemnat anul 2011 pentru mine ?




Cateva date, pe scurt :

- am incheiat 2011 intre primele 749 bloguri din Romania, cu 132 articole, avand o medie de aproape 3 postari pe saptamana. Media articolelor crestea semnificativ daca nu lansam la inceputul anului 2011 un blog de nisa. 
La dj PATRICKdan scriu pe larg despre tot ce tine de muzica trance (concerte, albume, turnee, melodii si alte cele). Pe acel blog, am incheiat anul 2011 putin peste 100 postari, o medie decenta pentru un blog nou de 2 postari pe saptamana.


- am iesit din Online catre Offline la toate blogmeet-urile pe care le-am organizat in Vrancea si-am serbat 1 an de existenta oficiala a Blogosferei Vrancea in Februarie 2011, alaturi de prietenii si nasii nostrii din online DreamTeamRo.

- am consolidat grupul bloggerilor vranceni pe care l-am creat pe Facebook - Blogosfera Vrancea de la care astept in 2012 pasi concreti catre advertiseri.

- am mediatizat in online Proiectul organizatiei de tineret a liberalilor vranceni. TNL Vrancea a lansat un inedit si provocator proiect "Spaga pentru Cultura" intr-un oras in care setea de cultura si pofta de citit sunt intrate in anonimat.

- am votat DJ favoriti in Top 100 pe 2011 organizat de revista britanica DJ Mag.

- unul dintre articolele cele mai citite si controversate a fost cel la care va anuntam inchiderea Times Pub si Times Music Club in Focsani. N-a durat mult si-ati aflat si despre redeschiderea acestora, sub un alt manageriat : cei 2 fosti asociati Adi Paun si Liviu Stanica impartindu-le si vazandu-si fiecare de propriul bussines.

- in 2011 ne-a parasit Ion Diaconescu - un simbol al rezistentei anticomuniste devenit reper si am comemorat 20 de ani fara Petre Tutea pe care continui sa-l consider cel mai mare roman. In plan personal, acest an a insemnat momentul in care mi-am luat adio, de la bunica mea Alexandrina.

- am fost intr-o vacanta fantastica in locuri frumoase din tara si v-am relatat despre cum a fost la The Mission Dance Weekend , la Balcic si pe circuitul virgin Transalpina. Stiu, raman dator cu prezentarea Transfagarasanului, nu am uitat ;)

- septembrie 2011: am aniversat 23 ani sau invers :) .. iar in octombrie 2011 am serbat 4 ani pentru acest blog iar maturizarea din online va continua cu o noua evolutie la finalul anului 2012. Stati pe aproape ;) 

- v-am prezentat Cum am intrat in politica in studentie (Uniunea Fortelor de Dreapta). Sunt dator cu o continuare, pe care cred ca o voi intitula "Cum am devenit Liberal, nu penelist" ? O sa ma explic, la vremea potrivita .. 

- impreuna cu cei de la Finlandia, am organizat un concurs si-am oferit 2 invitatii speciale la concertul lui Armin van Buuren de la Sala Polivalenta. Impreuna cu castigatorii - 2 tineri pasionati de Muzica Trance (Manuela si Laurentiu), cu prietenii mei cei mai buni (Bogdan si Dragos) si cu Andra Zaharia, ne-am simtit fantastic la concertul celui mai bun DJ din lume in ultimii 4 ani. 
Am avut oportunitatea, impreuna cu Andra, de a merge si discuta in culise cu dj olandez, apoi am facut poze cu Armin van Buuren - ceea ce, pentru un fan, este aproape de maxim ;)

- decembrie 2011: am demarat o actiune umanitara sub umbrela Blogosfera Vrancea alaturi de o parte dintre bloggeri vranceni pentru mediatizarea problemelor copilasilor autisti din Centrele Praslea si Harap Alb din Focsani. 

- am scris si cateva articole la care mi-am dorit mai mult feedback, mergand pe ideea pe care am sa o subliniez cu aceeasi constanta pe blog si in tot ceea ce fac - suntem o societate lipsita de atitudine si simt civic.
Prin urmare, pe 24 Ianuarie 2011 am scris o radiografie a societatii romanesti anchilozata in neputinta intitulata "De la scuipatul boierului, la flegma politicianului mioritic"
Intr-un alt moment semnificativ pentru istoria nationala : 1 Decembrie 2011, v-am vorbit Despre Romania Reala, pe Bune si-am transmis un mesaj acelora dintre voi care va mai pasa: avem o tara ce nu va conta in lume, atat timp cat nu-si va depasi statutul de tara mediocra in ambitia si idealurile ei prezente si viitoare. 
In final de an, v-am reamintit de ce conteaza enorm pentru mine sacrificiul facut de tineri in Revolutia din 1989. Pentru cei care ati uitat, aflati ceva : Eroii nu mor niciodata - au trecut 22 ani de la 22 decembrie 1989 !

Desigur, aceste linkuri de mai sus, reprezinta doar o parte a activitatii mele de blogger in anul 2011. Am incercat, sa sintetizez cateva articole mai semnificative, pe care vi le prezint astazi celor dornici, curiosi, interesati sa lectureze cateva dintre cele mai reusite.

Va multumesc, pentru fidelitatea si bunavointa de care ati dat dovada in 2011, celor care sunteti abonati la acest blog si ma cititi chiar daca, unii dintre voi, nu comentati mereu atat de des. 

Va invit, sa apelam la aceleasi principii (argumente, bun simt si umor) incat sa avem discutii constructive si in anul 2012 care, va fi unul minunat, aveti incredere :)

8 comentarii:

  1. eu nu stiu pe ce loc m-am clasat , nu stiu sa caut ! in schimb am postat raportul primit de la wordpress http://omulvaly.wordpress.com/2012/01/01/2011-in-review/

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Vali : m-am bazat pe singurul instrument oficial de masurare a blogosferei din Romania, dezvoltat de catre ZeList.http://www.zelist.ro/bloguriw/patrickdan.blogspot.compoti sa iti faci si tu banner pentru blog, mergand pe siteul lor care iti va genera un cod pe care va trebui sa il inserezi pe blogul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Mihaela : 2011 a fost un an destul de ok dar eu vreau de la 2012 un an minunat, de sensatie ! nu ma pot multumi cu putin ;)Multumesc, aceleasi urari de mai bine ti le doresc si tie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca noul an sa-ti aduca o pozitie mai buna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. merci, Tudor !si tie o tema noua, la care stiu ca ai muncit mult in ultima perioada ;)apropos, tema site-ului care apare acum, va fii stabila, ramai la ea ? pare foarte interesanta, numai ca este in curs de actualizare cred eu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. saru'mana pentru aprecieri, Laura !iti doresc sa ai si tu parte de un an 2012 minunat cu spor si inspiratie. multam fain, pentru feedback, te astept in proximele articole sa interactionam ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)