joi, 12 ianuarie 2012

Romtelecom Dolce - Pachetul Anului !




Nu cred ca este cineva, care sa nu fii auzit acest clip de promovare a ofertei Romtelecom de Sarbatori. Eu unul, sunt foarte exigent, in privinta programelor si publicitatii la tv dar, asta chiar mi-a placut.
Fie ca impodobeam bradul, adulmecam mirosul conozacilor care se perpeleau in cuptor, ori gustam un pahar bun de vin din Vrancea cu prietenii, mi-a fost tare simpatica melodia si ideea agentiei care a conceput acest clip fain ;)

Cei de la Romtelecom, au fost foarte inspirati, sa o aleaga pe simpatica Cleopatra Stratan si pe tatal ei, binecunoscutul interpret Pavel Stratan, pentru a fii imaginea prin care si-au promovat Oferta de Sarbatori.

Mno, ocupat fiind cu pregatirile de Sarbatori, fie ca a fost vorba de cele pe langa casa, ori de cumparaturile ce aveam a le face cu pretenarii pentru petrecerea Revelionului, nu am retinut toate detaliile. 
Prin urmare, initial, am retinut doar ca oferta este disponibila pana la 31 ianuarie in Pachetul Anului incepand de la 59 RON, iar cei care comanda online pot castiga unul dintre cele peste 1000 de premii puse la bataie pe site.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=CwefyUhnFW4]

Acum, dau fuga pe site-ul lor si analizez mai detaliat Pachetul Anului de la Romtelecom. Mai ales, pentru ca am avut de sarbatori o neplacuta surpriza din partea unui concurent al Romtelecom si, sunt in cautarea unui operator de internet + cablu + telefonie fixa serios, care sa isi respecte clientii.

!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");
O sa revin, cu detalii suplimentare din oferta Romtelecom, in curand ;)

4 comentarii:

  1. sincer cred intr-adevar ca toata lumea a auzit de reclama asta, dar eu numai pareri proaste am auzi. alaturarea dintre colind si reclama este ca mozart la soneria de la telefon. kitsch mai exact. In rest, da, au fost inspirati in a-i alege pe cei doi pentru a FI imaginea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @CoolNewz : In primul rand, pentru ca sunteti pentru prima data la mine pe blog (sper, nu si ultima) saru'mana, Iolanda, pentru vizita si comentariu :)Apoi, in privinta alaturarii, inclin sa va dau dreptate. Nici eu, in faza initiala, nu am aquisat la aceasta gaselnita de marketing. Insa, dupa cum am spus, cei 2 : Cleopatra si Pavel, au facut mai usoara trecerea peste acest element discutabil.Eu sunt abonat acum la UPC dar m-au nemultumit tare mult prin neseriozitate. Nu ma lasa sa migrez la un abonament mai mic si sa accept o oferta valabila doar pt clientii noi ! Mi-au zis pe 23 decembrie ca ma suna sa-mi faca alta oferta si am stabilit pt ziua de 27 decembrie. Azi au trecut mai bine de 2 saptamani peste ce am convenit si este usor de inteles de ce sunt nesimtiti cei de la UPC !Ati avut, astfel de experiente nefericite, cu operatorii de pe piata ? Cum ati procedat ?

    RăspundețiȘtergere
  3. buna dimineata !clipul este foarte frumos si cred ca au avut o alegere foarte nimerita cu Cleopatra Stratan. eu as vrea sa stiu, daca oferta aceasta este valabila si pentru cei care sunt deja clientii Romtelecom ? sau este doar pentru cei care se aboneaza acum ?multumesc frumos si mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Gabi : cred ca, in aceasta privinta, referitor la casting, am convenit cu totii - agentia a facut o alegere inspirata si merita felicitata ;)in legatrura cu intrebarea adresata - te dirijez cater articolul de azi, in care vei gasi mai multe detalii referitoare la Pachetul Anului de la Romtelecom.pe scurt, acesta se adreseaza, atat noilor clienti, cat si celor actuali (printre care cred, te aflii si tu) aflati in ultimile -6 luni de abonament la Romtelecom.iata si linkul meu de la articolul de azi, dupa ce am studiat detaliat Oferta Romtelecom. aici gasesti orice raspuns :http://patrickdan.blogspot.com/2012/01/pachetul-anului-la-romtelecom-dolce.htmlMultam fain, pentru vizita, comentariu si, te astept, in continuare, sa interactionam !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)