sâmbătă, 28 august 2010

WEEKend LINK !

LINK 1 : Un amic din blogosfera - @BogdanEpureanu organizeaza un concurs foarte interesant. M-am gandit, sa te informez, avand in vedere ca imi place continutul acestui blog si cum se promoveaza Bogdan in on-line.
Despre premii, nu iti zic nimic, doar ca is mai mult decat tentante. Vreau, sa te fac curios, sa mergi pe mana mea si, sa te convingi singur, despre ce e vorba ;)
Ce trebuie sa faci ? Daca ai minim 14 ani si un blog in limba romana lansat inainte de data de 1 iulie 2010, va trebui sa scrii la tine pe blog un articol de minim 400 de cuvinte in care sa faci un scurt review acestui blog. 
Pentru inspiratie poti vedea aici cam cum ar trebui sa arate un asemenea review; daca vrei mai multe exemple uita-te la comentarii si vezi ce au scris ceilalti participanti... Succes ! 

LINK 2 : o postare faina scrisa de focsaneanca @AndraZaharia. Aflii de la ea, explicatii despre visul impartasit, apoi despre constructia propriului vis ori visarea lucida... Daca iti mai zic si despre planurile paralele, scarile Penrose si securitatea subconstientului, o sa spui : ce papucii mei, tot zice asta acilea ?
Pai, inafara de curiozitatea fireasca ce ti-am inoculat-o, ai aflat cateva concepte indraznete (as zice) desprinse dintr-o recenzie complexa facuta de Andra, unui film aflat pe trend - "Inception" ;)

LINK 3 : despre "political correctness" (sau "politically correct") se vorbeste destul de des, fiind un termen dintr-un domeniu ce ma intereseaza. Recent, pe un blog de unde ai mai primit linkuri de la mine cu recomandari, a aparut o discutie elaborata, pe marginea a ceea ce ti-am zis mai sus. Complexitatea unor termeni sau explicatiile de acolo ar putea lamuri unele neclaritati ce la avem fiecare, mai ales ca in Romania acest termen, nu e uzitat tocmai... cor(r)ect !

Cam astea ar fi recomandarile mele de saptamana asta, unele mai recente, altele scrise olecuta mai demult. Asta e si ideea de la care am plecat, sa readuc in discutie/atentie, postari deosebite ce merita a fi (re)citite.
Daca ti s-au parut interesante, nu ezita sa le recomanzi si altor prieteni de ai tai. Ai la indemana, posibilitatile urmatoare :

Mno, (as usual) iti doresc ... uichend placut, zambete si soare :)

2 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru promovare, dar daca nu ti-e greu te rog pune si un link catre pagina de concurs ca sa stie oamenii unde sa intre; mersi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bogdan : e drept, eu dau cateva explicatii despre ceea ce promovez dar, restul urmeaza a fi descoperit de cititor printr-un banal CLICK pe LINK... 1, 2 sau 3 !cu ocazia asta, cred ca ti-am raspuns la doleanta. daca erai atent, LINKUL pus de mine duce ecsact catre pagina ta de pe blog referitoare la concurs ;)mut succes, din partea mea ! imi face placere sa iti promovez initiativa si sa ai parte de cat mai multe recenzii, incat sa ai de unde alege !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)