miercuri, 4 august 2010

TIESTO & FAT BOY SLIM - The Mission Dance Weekend 2010


Pentru al doilea an consecutiv, TMDW il aduce la Navodari pe Tiesto (vineri 6 august 2010) si Fat Boy Slim (sambata 7 august 2010). In partea a doua a zilei - in jurul orelor 14,00 -revin si va comunic ceva important ! Tineti aproape, ca sa aflati primii :)

Pana revin io, as fi curios

1. cine vrea sa mearga, de ce, cu cine ? detaliati, cat mai convingator !


2. in ce zile ati fi dispusi sa fiti prezenti la concert : vineri, sambata, ambele zile ?

UPDATE 1 : asa cum v-am promis, revin si fac precizarea, ca va ofer 2 invitatii valabile pentru 2 persoane in cele 2 seri magice (vineri si sambata) de la malul marii (Navodari) la cei 2 DJ de top mondial invitati : TIESTO si FAT BOY SLIM !
Le-am primit de la VIBE.fm (unii dintre partenerii TMDW 2010) si, deoarece in acest weekend nu pot ajunge la TMDW, m-am gandit sa le ofer cuiva care isi doreste sa ajunga la acest concert de senzatie. Eu am avut placerea sa fiu acolo in 2009 la cei 2 invitati : Armin van Buuren & Dj Tiesto si va asigur ca merita sa vedeti un asemenea concert grandios ! 

Ziua 1 - vineri, 6 august : TIESTO, Snatt & Vix
Ziua 2 - sambata, 7 august : FATBOY SLIM, Khidja, Bogdan, Corruptdream

Accesul persoanelor cu varsta sub 18 ani este strict interzis!

Cei care nu au invitatie, mai pot gasi bilete la urmatoarele preturi :


 * 50 lei in avans - pentru fiecare seara in parte
 * 80 lei in avans - pachet pentru ambele seri
 * 80 lei la locatie - in seara evenimentului, pentru fiecare seara in parte
 * 100 lei - bilete VIP - la telefon +40722399228 +40722937972


Practic, pana maine seara - Joi 5 august (orele 21,00) puteti sa raspundeti la cele 2 intrebari de mai sus si veti primi tot aici decizia mea, in baza raspunsurilor voastre. Castigatorul va fi desemnat in jurul orei 22,00 si anuntat pe blog la acest articol, dar e necesar sa lase un mail si telefon mobil la mesajul postat pentru a-l suna si informa.


Intrati in posesia invitatiei printr-o procedura securizata prezentata AICI de catre organizatori. Va asigur, totul este serios, nu-mi permit sa induc in eroare cititorii blogului meu. Dupa trimiterea unui SMS de comanda a invitatiei veti primi un SMS de raspuns ce va contine codul mTicket unic ce reprezinta invitatia pentru 6-7 august la Navodari.
In ziua evenimentului invitatul se va prezenta la intrarea special amenajata cu telefonul mobil pe care a primit invitatia. Pentru a avea acces la eveniment va scana codul unic mTicket de pe telefonul mobil cu ajutorul terminalelor specializate amplasate la intrare.

Precizare : NU fac favoruri, vreau sa mearga cineva care demonstreaza ca-si doreste lucrul asta si, poate face o economie pentru el si persoana care-l va insoti ! Succes si astept sa va anuntati intentia de a merge la TMDW ;)

UPDATE 2 : sincer, m-as fi asteptat la mai multe cereri si raspunsuri dintre care sa aleg cui dau invitatia pe care am castigat-o pe FaceBook la concursul organizat de catre VIBE FM - parteneri ai TMDW 2010... 
pana acum, mi-a raspuns MAGIKcip si, in cazul in care nu apare un alt doritor, acesta va primi de la mine un telefon si un mail cu indicatiile necesare. dupa ce am postat conditiile in care acord invitatia, m-am gandit daca nu cumva am dus dead-line-ul usor cam tarziu (ora 20,00) la o ora nepotrivita pentru a-l suna pe castigator (21,00)... 

Blogul meu are activata (de circa 1 an) optiunea de moderare a comentariilor. astfel, dupa ce voi dati un comentariu, acesta va fi aprobat de mine, in cel mai scurt timp (cateva mnute) si va aparea pe blog. am la mine si abonamentul internet-mobil ! stati linistiti, ma conectez de oriunde :)
toate comentariile legate de concurs vor aparea cu o singura conditie : sa fie de bun-simt ! pana la ora 20,00 mai puteti sa va declarati intentiile ! Succes, tuturora ! 

UPDATE FINAL :  DEAD-LINE-ul a trecut ... de vreo 15 minute, dar am zis sa acord un "sfert academic" pentru unii care au deschis mai tarziu calculatoarele. MAGIKcip a castigat invitatia ! ramane sa il sun pe mobil si sa stabilim detaliile, dupa care, prin mail, va primi codurile pentru cele 2 zile in care va intra gratis la Tiesto si Fat Boy Slim (The Mission Dance WeekEnd) pe Plaja de la Hanul Piratilor din Navodari ! Felicitari :)


7 comentarii:

  1. 1. cine vrea sa mearga, de ce, cu cine ? detaliati, cat mai convingator !R: hmm, cine nu ar vrea sa mearga, din cei carora le plac muzica electronica...eu vreau sa merg la acest The Mission Dance Weekend 3.0 pentru ca am fost si la primele 2 editii, pentru ca vor performa 2 dintre cei mai atractivi DJ din intreaga lume, pentru ca imi plac evenimentele organizate de The Mission, pentru ca n-am ratat aproape nici un concert Tiesto din RO, pentru ca un DJset Fatboy Slim pe plaja este ceva sublim (vezi Big Beach Boutique). Cu cine: cu gasca din acum 2 ani, si cei 2 JoYo de acum 1 an...2. in ce zile ati fi dispusi sa fiti prezenti la concert : vineri, sambata, ambele zile ?Pai daca e bal, bal sa fie...iar Dance Weekend are din pacate doar 2 zile. Deci, ambele zile sunt de vazut si petrecut.magikcipmagikcip@gmail.com0740.108.593

    RăspundețiȘtergere
  2. @ MAGIK CIP : 1. trebuie sa recunosc ca ai dat un raspuns cat se poate de convingator si din punctul meu de vedere ai toate sansele, daca nu apare altul cel putin la nivelul asta.plus ca, din ce simt eu, nu esti dintre cei care vin la astfel de concerte doar pentru a se lauda altora ulterior. pari genul care, ca si grupul meu de prieteni, mergem alaturi de gasca sa ne simtim bine si sa ne incarcam bateriile pentru cateva zile. o evadare dintr-o Romanie banala si plictisitoare, si-o apropiere de ceea ce inseamna astfel de eventuri in lumea civilizata...de aceea mergem, cu prietenii, la TMDW, asisderea la un Liberty Parade recent incheiat, ori la orice alt concert organizat la Polivalenta sau Arenele Romane care beneficiaza de DJ de top mondial.2. mi-a placut si nick-ul tau, banuiesc ca te cheama Ciprian si acel "Magik" poate face referire la sublabel-ul lui Tiesto - "Magik Muzik" lansat cam dupa 2000, prin care el si-a lansat "Flight 643" sau "In My Memory" cateva albume de mare succes as zice.3. BTW, esti cumva din Focsani ?si, detii vreun blog ? pentru ca in Google Reader-ul meu am o sectiune rezervata celor din Vrancea cu vreo 50 de bloguri unde citesc update-urile colegilor mei. si sunt abonat la "Another MARKETING BLOG".PS : acest raspuns nu vreau sa para partinic si asigur, asa cum am mentionat in articol, orice alt doritor, de intreaga mea obiectivitate.Doar ca, ma asteptam, la ceva mai multe persoane si cereri, pentru a intra gratis la TMDW.Succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Laudabil gestul tau de a face pe "electronisti" fericiti. Cred ca unii cereau bani pe invitatiile astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. salut Laurentiu !nu vad de ce as cauta sa obtin un folos material, in urma unei invitatii castigate la VIBE FM !e ca si cum ai primi un cadou de ziua ta si sa incerci sa il vinzi in schimbul unei sume de bani !

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru invitatie, si pentru concurs. a fost o idee buna!scuze pentru intarziere, dar am fost 'ocupat' in weekend...TDMW a fost din nou la inaltime! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur, ca totul a decurs normal, procedura fiind un piq mai noua pentru tara noastra, de a intra cu un cod de pe telefonul mobil.o consideratie buna din partea ta ar putea da credibiliatea acestei proceduri, la viitoare eventuri ! ma gandeam, daca mai poti face acea recenzie pe blogul meu, sub semnatura ta si cu link catre blogul tau. sau, sa preiau de la tine, cum consideri tu mai bine !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)