sâmbătă, 14 august 2010

The Mission Dance Weekend 2010 - GUEST POST !

Saptamana trecuta am organizat un concurs pe blog si am oferit 2 invitatii pentru 2 persoane, valabile in ambele zile ale concertului The Mission Dance WeekEnd. Aceasta editie a 3-a, desfasurata tot la Hanul Piratilor din Navodari, i-a avut ca invitati special pe Tiesto (vineri) si FatBoy Slim (sambata)

Din pacate, data concertului s-a suprapus cu alte planuri ce le aveam eu si ai mei prieteni, neputand sa fim prezenti si la aceasta editie a TMDW. Ca atare, castigatorul invitaiei ce am oferit-o, a fost MagikCip si, m-a bucurat, nu atat faptul ca e din Focsani ci, ca si Ciprian obisnuieste sa mearga cu gasca la astfel de concerte. Am convenit cu omu', ca la intoarcere, sa scrie cateva impresii pe care eu le voi publica, preluand o postare de pe blogul lui Ciprian. 



Iata, acest Guest Post :



Chiar am fost, pentru a treia oara la The Mission Dance Weekend. Same place, same artists...dar a fost bine si de data asta. Nici nu prea se putea altfel, cand dau drumul la bass pe plaja doi dintre cei mai emblematici DJ-i din lume: Tiesto si FatBoy Slim.

Mi-a placut din nou organizarea, sunetul s-a auzit perfect, great visuals, lume multa, distractie maxima! Sincer, astept sa vad daca si editia de la anul va mai putea fi o provocare (cel putin pentru mine). Dar, de ce nu ? Cateva imagini (luate de pe iconcert.ro) sunt sugestive pentru energia desfasurata in cele 2 seri...si daca n-ati fost pana acum la TMDW merita macar sa incercati...veti putea prinde rasaritul pe plaja...



Multumesc lui PATRICKdan pentru concursul pe care l-a organizat si la care am castigat o invitatie dubla la acest eveniment. Frumoasa initiativa, keep up the good work :). 


5 comentarii:

  1. multam, Tudor !am avut si eu ceva emotii in privinta acestei modalitati de a intra la un concert, mai ales la unul de o asemenea notorietate...ma bucur ca a functionat si, la randul meu, voi lua in considerare la urmatoarele concerte la care voi merge cu prietenii, modalitatea aceasta prin sms.

    RăspundețiȘtergere
  2. BTW : i-am prezentat, pe scurt, lui Ciprian, despre aceste BlogMeet-uri ce le organizam si poate ne onoreaza cu prezenta. mai ales ca lucreaza in marketing si cunoaste pe cativa dintre bloggeri vranceni.Uite asa, ne marim noi grupul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer sa fiu, nu prea inteleg ce vedeti la genul asta de muzica, dar nah... gusturile nu se discuta. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. la un gen musical, dupa mine, chiar nu prea ai ce vedea, mai ales daca vorbim despre cei care merg (si) in concerte, nu doar o asculta.cred ca e vorba, mai degraba, de a simti acea musica, care vine sa-ti completeze stari interioare si, pe care, le impartasesti, in cazul unui concert, cu altii care simt la fel. e un fel de defulare, daca vrei, o eliberare a unor sentimente/stari/trairi, prin acel gen muscial. explicatia aceasta, zic io, e valabila indiferent de ce gen muscial vorbim, nu m-am referit la unul anume.altfel, am putea ajunge la clisee penibile, precum : "rockul e musica de/pentru satanisti si nespalati" !cat priveste a nu intelege un gen musical, asta n-ar fi o problema daca cineva asculta alt gen de musica si, poate chiar merge in concerte, lucru laudabil de altfel, atunci cand esti pasionat.interesant e, ca unul dintre DJ cei mai buni de vreo 2-3 ani, Armin van Buuren ii zice, l-a avut ca model la inceputuri pe cetateanul Jean Michel Jarre, daca ti se pare cunoscut. M-am bucurat cand, ascultandu-i musica, am constatat ca nebunia mea de pustan, cand adunam cu greu casete cu JMJ, n-a fost in zadar si, zic io, e o evolutie in tot ce ascult. Adica, am trecut de la zona electronica unde ascultam mult JM Jarre, Vangelis, Mike Oldfield, Enya, Pink Floyd, Tangerine Dream etc... inspre ceea ce azi se cheama Progressive-Trance, dupa episoadele de dupa 1990 : Rave (cu Scooter) si Euro-Dance (Dj Bobo). A nu se intelege, ca DOAR acest gen musical il ascult si inteleg. Cum zici si tu corect, fiecare are o preferinta si, dpdv personal, io ii inteleg pe toti cei care is pasionati de un anume gen musical si actioneaza in conformitate cu asta, mergand la concerte, povestind pe blog - facand recenzii, etc.Cele bune, Bogdane si succes cu concursul ce l-ai lansat ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)