luni, 9 august 2010

Cum este o dimineata de blogger ?





Rise and shine sau, altfel spus, ma trezesc zambind la soare aidoma lui Nica a lu' Stefan a Petrei, doar-doar s-o imbuna si o fi o zi insorita, caci fug de rece si de sezonul toamna-iarna. Azi, boieri dumneavoastra, o sa va marturisesc, cum decurge inceputul unei zile din viata unui blogger dintr-un oras micut de provincie precum Focsani...

Io deschid mai intai de toate calculatorul decat dintr-un motiv : ca sa castig timp in care fuck toate celelate lucruri necesare. Intre timp el isi face mendrele si se incarca cu toate cele...
Pasesc repejor spre bucatarie si ii poruncesc filtrului sa inventeze, dintr-o cana de apa si 3 lingurite de cafea, acea potiune magica care ma insoteste pe parcursul diminetii. Si, sa-l fereasca Sfantul Ibric (tunat cu un maner destul de lung), sa nu se supuna, caci abia asteapta sa-i ia locul, de ceva vreme, ca odinioara in studentie... 
O uschesc catre baie, bifez un dush rapid si spalat pe dinti. Revin in bucatarie unde constat supusenia tehnologiei in fata ordinelor mele si basculez cafeaua neagra in cana (in general, nu  o beau cu zahar). 
Ajung in camera unde bag niste exercitii fizice, usor cam banale (spate, gat, bazin) dar numai bune sa ma lafai in scaunul confortabil de la birou...
Dau ordin la Media Player sa ruleze una din cele 2 sesiuni saptamanale de Musica Trance pe care le ascult (Above and Beyond sau Armin van Buuren), nu mai mare de 2 ore, si deschid cele 5 taburi zilnice din browserul Mozilla, in ordinea asta :  Blogul personal, Twitter, FaceBook, Google Reader si Hattrick.
Va vine sau nu sa credeti, toate etapele de pana la a ajunge in fata calculatorului, nu dureaza mai mult de... sa zicem 10-15 minute !

Voi, cu ce va incepeti dimineata de blogger ?
Aveti vreun ritual sau sariti direct la calculator ?

7 comentarii:

  1. Ma trezesc, apas pe cel mai mare buton de pe laptop, ma duc la toaleta, revin la laptop si astept sa fiu chemat la masa :) nu sunt fan cafea

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa ce stim cum iti incepi ziua te mai intreb daca mergi si la mare unde am inteles ca o sa fie multi oameni cu acelasi hobby p care il ai si tu

    RăspundețiȘtergere
  3. cititorii ar tb sa retina un detaliu important, as zice : Tudor tine mult la micul dejun ;)inca din studentie, io consider a fi masa cea mai importanta a zilei !ca sa nu mai vb despre rasfatul tau matinal, numai bun pt a-ti trezi apetitul si inspiratia pt mancat si scris :)

    RăspundețiȘtergere
  4. dac-ai fii olecuta mai citet si coerent in exprimare, zau ca ti-as raspunde ! indiferent care din "cei 17" esti :)sa nu spui, ca esti de la "17 Nentori Tirana", aia care i-am umilit pe Dinamo la fotbal :P

    RăspundețiȘtergere
  5. hei, ma gandeam azi dimineata in timp ce ma machiam daca am intr-adevar un ritual de blogger… io sunt pe fuga si in intarziere, pentru ca prefer sa mai lenevesc vreun sfert de ora in plus. daca am timp, deschid laptopul, daca nu, nu. important e sa ies pe usa machiata si imbracata. :)) beau cafeaua, dar de mancat aman pe mai tarziu. iar exercitiile fizice, tot pe mai tarziu le aman... acu’ e 10 si vad ca mi s-a facut deja foame :)) pfiuu... uichend fain. si cu zambete, cum zici tu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. MiroLara, inteleg(em) ca la tine mancarea nu intra intre prioritatile unei dimineti si, ca nu deschizi calculatorul in fiecare dimineata.de aceea, e posibil ca postarile tale sa fie facute in partea a doua zilei, nu ?zic asa, pt ca mi-am dat seama, de multe ori, ca desi deschid calculatorul si ma conectez pe blog, nu postez mereu dimineata articolele mele. mai ales in ziua de Luni cand, zic io, e musai sa intrii cu ceva, fiind un trafic ceva mai mare.uneori si eu mai postez dupa pranz dar, de cele ami multe ori, seara, dupa ce trece de 12 noaptea. si-am mai folosit si optiunea de a-mi programa articolele sa apara la o zi si ora anume.multam fain de urari !uichend racoros, zambete si soare bland :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, asta-i drama varsatorului: lenea. si sa le faca pe toate dupa 12. :)) Ar trebui sa fiu mai organizata, asa ca grim cris care scrie din timp articolele sa nu-l prinda niciodata in offside. M-am tinut o perioada de ziua de luni, dar depinde in ce stare intru. Stiu si eu, ma complac in ideea ca, ce scriu, poate fi citit si la 7 a.m si la 1 a.m. hai, ca asta suna ca vorba aia “cine ma iubeste, ma iubeste oricum.” ::))

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)