miercuri, 18 august 2010

Expozitia "TRIALOG" la Galeria HIDALGO Focsani !

Arta este oglinda magic pe care o cream pentru a transforma visele invizibile in imagini vizibile. Pentru a ne vedea chipul folosim o oglinda ; operele de arta le folosim pentru a ne vedea sufletul (George Bernard Shaw).

Am primit un mail, cu o invitatie interesanta, pe care o voi mediatiza pe/prin intermediul blogul(ului) meu. Ca atare, ma alatur doamnei Rodica Guzu si, va rog sa primiti si sa dati mai departe, invitatia de a participa, incapand de astazi - Marti (ora 18) la deschiderea expozitiei "TRIALOG".

Expozitia e gazduita de Galeria HIDALGO in perioada 17 august - 19 septembrie 2010, la Sala Polivalenta din Focsani (aripa stanga). INTRAREA este LIBERA !


Daca sunteti interesati, va sfatuiesc sa accesati si aceste 2 linkuri : oamenii au muncit foarte mult si merita atentia noastra ;)


8 comentarii:

  1. Am citit putin pe cele doua site-uri dar tot ce am inteles ca este vorba despre un ONG care incurajeaza tineretul in educatie, dar nu si in ce mod... ai putea sa-mi explici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de informatie. Am sa incerc sa ajung pana acolo.Ii cunosti pe organizatori?

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu Tudor sper sa ajung, cel mai sigur in WeekEnd imi voi rezerva timp pentru o visita. nu ii cunosc direct pe organizatori, o amica ne-a facilitat informatia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vali, cred ca cel mai bine este sa incercam sa aflam ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer daca eram din Focsani as fi venit la expozitie fara nici o ezitare... pacat insa ca nu sunt de acolo si nici nu am drum prin zona.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bogdane, poate cu o proxima ocazie, eventual ne-om gasi la un blogmeet :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc ! Nume 2blackjack Link http://2blackjack1.wordpress.com/ Eu te am adaugat ! O seara frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  8. Placerea ar fi de partea mea, insa nu prea merg eu la blogmeeturi in afara arealului propriu. :P

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)