vineri, 27 august 2010

Vai, aceste cuvinte ne doare :))



La cat de incompetent e acest guvern BOCanila, marioneta locatarului de la cotroceni, nu m-ar mira, sa se lege, in curand, de :


 * noii nascuti, carora le-ar putea pune taxa pe biberon...
 * fierarii betonisti, biruiti pentru fasonarea si montarea armaturilor...
 * sculerii matriteri, impozitati pentru modele, sabloane, stante si matrite...

De guvernul "uciga-l toaca BOCsescu" scapa-v-om pana la urma...
Ce ne facem, cu gogoritzele din presa, precum cea a tizului meu de la ZdV :)) Acestuia, ii dedic urmatorul clip.
Voua, va doresc, ca de obicei : Week-End placut, zambete si racoare ;)



UPDATE : am postat in graba si, nu am fost atent, la o greseala, cea evidentiata cu rosu, acel "...scapa-v-om" !
Amuzant e ca, chiar Daniel, autorul gogoritzei, mi-a facut onoarea de a ma vizita  on-line si, pe buna dreptate, a ma trage de urechi pentru neatentia mea. Asta e, am gresit, recunosc... Am considerat ca e fair, din partea mea, sa fac acest gest si, ma asteptam, sa procedeze la fel si el. 
Pana acum, nu s-a efectuat corectura, nici vreun mesaj din partea autorului nu a fost postat pe forum. Mno, acuma fiecare actioneaza cum considera...Eu am preferat sa-mi asum o greseala, el are usorul tupeu, sa spuna ca nu ar trebui sa il critic din moment ce gresesc si eu...

DECI in CONCLUZIE : 
...Cine e jurnalist ?
...Cine a gresit primul ?
...Cine nu si-a asumat eroarea ? 

Un sfat, cu prietenie : Daniel, nu trebuie sa o iei nici personal, nici sub vreo alta forma. Nu am de gand sa exacerbez o neatentie din partea ta, nu-mi propun sa iau locul carcotasilor care vaneaza frecvent astfel de mici erori. Daca ai fost atent, am insistat si pe alte situatii (deloc amuzante si foarte grave) din partea actualului Guvern Boc, legate de excesiva impozitare ! 
Reflecteaza, la cum ai actionat tu, fata de unele asteptari firesti intr-o astfel de situatie. Incearca sa intelegi, ca blogosfera e mai toleranta cu micile erori ale bloggerilor, decat cele facute de cei care isi asuma statutul de jurnalist. Te salut !



8 comentarii:

  1. eh, iarta-l! la repezeala...i-a scapat! (le-a scapat!) :D poate ramane fara 10 % din salariu. iar pe vremurile astea, nu se merita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca, inainte de a vedea greseala mea, trebuia sa scrii tu corect. scapa-vom, prietene, pentru ca "v-" nu este pronume, ci face parte din auxiliarul folosit in conjugarea viitorului. Deci, scrie tu corect inainte si apoi ia-te de altii.D.Garleanu

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Laura : nici nu mi-a trecut prin cap sa fac caz din asta, doar vroiam sa vad ceea ce inca nu am reusit : un jurnalist, isi poate asuma o eroare...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Daniel : nu suntem egali, jurnalistii cu bloggeri. voi ar tb sa aveti o misiune cu mult mai importanta si responsabilitati, fata de cititori. nu am vazut, macar bun-simt fata de ezitare, incat sa repari ce ai gresit sau macar sa iti asumi acolo responsabilitatea.in schimb, preferi sa mi-o arunci pe aia cu "ba, pe-a matii" facand apel la o eroare de a mea, pe care eu, fata de tine, mi-am asumat-o.ai si tu dreptate, ca tb sa fiu mai atent cand critic dar, prietene : nu-ti pica deontologia din raft, daca iti asumi si tu eroarea !!reflecteaza si hai sa trecem peste ;) te salut !

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tin sa te contrazic. Atat jurnalistii cat si bloggerii ar trebui sa acorde atentie gramaticii si unei scrieri corecte la fel de mult, mai ales daca aleg sa si critice din acest punct de vedere. Eu una, in calitate de blogger de exemplu, consider ca si cititorii blogului meu au dreptul sa citeasca informatii prezentate corect dpdv gramatical, la fel de mult ca oamenii care citesc un ziar. Este vorba de respectul pe care il ai pentru tine, ca autor.Asta nu inseamna ca nu pot sa apara greseli din neatentie, chiar daca ma uit de 2 ori pe un text inainte sa-l postez. Acum vreo saptamana, recitind un text, am descoperit o cratima pusa aiurea si chiar m-am gandit ce-or fi zis oamenii care au citit prostia aia? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. hei, mi-e drag de mor de discutia asta! eu, care scriu "io", "buei" si altele, nu folosesc majusculele(de regula, in textele scrise pe blog) n-ar trebui a vorbesc, asa-i?totusi, cred io, nah, ce sa fac, obisnuinta, bat-o vina! pe prima pagina a unui ziar, nu tre' sa apara asemenea greseli. altfel, putem spune "notară" , "doctoră"..."liberă profesionistă".e grav sa faci greseli gramaticale atunci cand esti ziarist cu pretentii! culmea e ca, multi dintre ei,rup pixul sau scriu "mi-au" ca pisica. si totusi, daca reporterul gresii, de ce nu-l corecta "cap limede", huh?

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulia dovada cea mai buna de respect fata de cititori e cand faci, chiar si o mica eroare, si ti-o asumi ulterior printr-un mesaj scurt. spui : "da frate am comis-o, asta e, se poate intampla oricui, n-am fost atent..."ceea ce nu e cazul lui Daniel, din pacate.dar poate ca aici vorbim despre bloggari care comunica mai mult, revin in cadrul postarilor cu update-uri si rectifica, isi asuma o greseala. vad ca in presa sscrisa, acest lucru este ceva imposibil. in asta a constat demersul meu, nu am absolut nimic cu Daniel, sub cuvant de onoare.o dovada in plus e comantariul lui Catalin : el foloseste frecvent, in postari, anumite formule, ce-ar putea fi categorisite de unii drept "puerile, lipsite de respect" sau cine stie cum... ce ar insemna, ca el isi respecta mai putin cititorii ? nu, io cred ca oameni ca el, avand un har deosebit si-un mestesug al cuvintelor, socializeaza usor, dau dovada de empatie si de un spirit liber. io il citesc cu placere si, cand ne-a zis Dan Brasov ca e un tip deosebit, a zis bine.revin, si-mi cer scuze, daca am exagerat/gresit, cand am spus "bloggari NU sunt egali cu jurnalistii"... dar uite ca si Catalin vede situatia oarecum la fel. adica, e firesc, pretentiile sa fie mai mari fata de o publicatie, o revista, un ziar. vorbim, totusi, de oameni care-si asuma o profesie, respectabila as zice, si nu avem cum sa intalnim pe prima pagina astfel de erori. indiferent ca vorbim de editia print sau editia on-line...

    RăspundețiȘtergere
  8. @PatrickDan- Eu doar am zis ca fiecare dintre noi trebuie sa aiba grija un pic mai mult la modul in care scrie, dar nu m-am referit nicidecum la formulari "oacheşe", ci la gramatica. In niciun caz nu sustin ca e bine sa se greseasca in ziare, Doamne fereste, dar lucrurile astea se mai intampla, cum ti s-a intamplat si tie. Si daca pe blog doar noi cei care scriem ne recitim textele, ei bine, la ziar trece prin mai multe verificari,deci din start sunt mai multi vinovati. Nu mai zic ca titlul e primul schimbat, asa ca de cele mai multe ori nici nu il pune cel care semneaza articolul ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)