joi, 30 mai 2013

Alina Chelaru - Focsani ~ Roma : IAMAlina




A fost invitată să urmărească decernarea premiilor Grammy la Los Angeles considerat un spectacol de vis, apoi : focşăneanca Alina Chelaru, a decis că aşa va arata şi show-ul ei pe care îl organizează la Roma, pe 7 iunie. A plecat din Focşani în anul 2000, solista şi compozitoarea de muzică uşoară a trecut prin multe aventuri în încercarea de a-şi face un nume muzical.


I s-a refuzat de 5 ori viza în SUA, unde spune că a fost admisă cu bursă la un colegiu. Nu a disperat însă şi acum, la 31 de ani, îi invită pe romanii şi italienii din Roma la un concert de zile mari: “Concertul acesta este ca şi un copil pe care l-am crescut ca în basme”, spune ea ! 

In anul 2006 a susţinut o audiţie la Paris pentru colegiul din Boston, Berklee College Of Music, unul dintre cele mai renumite, la nivel artistic vorbind. M-am prezentat la audiţie cu 2 cantece: unul compus de mine şi celălalt aparţinand lui Alanis Morisette. Le-am plăcut chiar foarte mult încat la cateva săptămani mi-au oferit o bursă de 5.000 de dolari pe semestru pentru 4 ani.

"Am fost foarte fericită dar nu pentru mult timp pentru că nu am reuşit să obţin viză pe motivul că aş fi o posibilă emigrantă. Şi aşa s-a întamplat ca cererea să îmi fie refuzată a doua, a treia şi a patra. Fiind o fire încăpăţanată şi sinceră, nu m-am lăsat bătută şi am încercat şi pentru a 5 a oară, norocoasă de altfel" !  

Proiectul cu care s-a lansat Alina Chelaru se cheama "IAMAlina" care provine de la "I am Alina". Idee ce i-a venit căutând un nume disponibil pentru site-ul ei. Artişti preferati : Pink Floyd, Doors, Rihanna şi Beyonce. ~ Continuarea in Ziarul de Vrancea de astazi ! 

Un articol excelent despre o focsaneanca care ne arata ca se poate : mai ales, daca iesim din acest oras ce ofera posibilitati extrem de limitate tinerilor intr-un judet cu o specificitate aparte ! Considerat "Provincie EUROPEANA", Vrancea este inca un judet repetent la posibilitatile de afirmare pentru tinerii merituorii ori de distractie ca alternativa de petrecere a timpului liber, etc ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)