luni, 1 aprilie 2013

CONCURS : SENSATION 2013 "Source Of Light" Romania




Asa cum v-am obisnuit la concertele majore din genul mai larg numit EDM - Electronic Dance Music : care au avut loc in Romania in ultimii 5 ani, va provoc la un nou concurs la care sunt sigur ca veti avea urechile ciulite, interventiile cele mai bune si satisfactii la final :)

Ce este Sensation 2013 "Source Of Light" Romania : v-am informat deja pe blogul meu exclusiv de muzica inca de la sfarsitul anului 2012 ! Tot asa si despre editia Sensation 2012 Romania - "Ocean Of White" ! Ce va urma in acest an 2013, veti alfa in randurile urmatoare.


Sensation 2013 - Source of Light are urmatorul line-up : Mr. White, Sébastien Léger, Sunnery James & Ryan Marciano, Mark Knight, NO_ID și Funkerman ! Biletele pot fi achizitionate de pe Eventim sau in 2 rate lunare doar prin CardAvantaj la sediul Eventim din str. Polona nr. 15. Accesul INTERZIS persoanelor sub 18 ani !


Inca din start, trebuie sa intelegeti cateva lucruri clare :
1. in acest articol eu promovez evenimentul de pe 6 aprilie 2013 si concursul Events de pe Facebook
2. impreuna cu Events, organizez propriul meu concurs la finalul caruia voi alege un cistigator care va castiga 2 upgrade de bilet de la Ring (260 de lei) pentru VVIP (700 lei). Concursul se incheie miercuri : 3 aprilie, la ora 23:59. Castigatorul il voi anunta joi la ora 12.00 !

1. Pentru a castiga un bilet mai bun la Sensation 2013 Romania - Source Of Light : e suficient sa purtati celebra tinuta all-white cu care veti merge la o petrecere impresionanta prin decoruri, jocuri de lumini, lasere si invitati : dj care vor intretine atmosfera ! 
Dupa ce va faceti aceasta poza, va trebui sa o incarcati in contul vostru de pe Facebook unde sa lasati un comentariu despre ea si sa etichetati in poza pagina de Facebook de la Events : pentru ca organizatorii sa fie instiintati despre participarea voastra la acest concurs ! 
Rugati-va prietenii sa va acorde cat mai multe LIKE-uri pentru ca premiile sunt cu adevarat deosebite : 3 seturi a 2 upgrade-uri de bilet de la categoria Ring la categoria VVIP ! Astfel, veti avea o pozitie privilegiata in interiorul de la Romexpo - gazda evenimentului ! Atentie, pozele postate fara tag al paginii Events nu vor fi inscrise in concurs !


2. Pentru a castiga premiul pe care vi-l ofer impreuna cu Events Romania : 2 upgrade de bilet de la Ring (260 de lei) pentru VVIP (700 lei) - trebuie sa indicati urmatoarele 2 lucruri :
a. numele DJ-ului vostru preferat de muzica EDM (in genul celei promovate de Sensation)
b. un articol (cu link) de pe acest blog in care am scris despre EDM (trance, progressive, etc) pe care il apreciati. Profitati de preferintele mele declarate pentru a va mari considerabil sansele :)

Concursul se incheie miercuri : 3 aprilie, la ora 23:59 ! Castigatorul il voi anunta joi la ora 12.00 ! 

Pentru validare puteti comenta prin profilul vostru de Facebook sau clasic : prin platforma blogger : folositi langa raspunsul / comentariul vostru un nume real asociat + o adresa de mail pe care o lasati alaturi de comentariu (pentru ca cei de la Events sa va contacteze si sa va dea toate detaliile).

Eu va doresc, mult succes :)  



4 comentarii:

  1. a. Daca judec dupa criteriul tau(in genul celei promovate de Sensation), ar fi Sunnery James & Ryan Marciano. Daca judec dupa preferintele mele proprii, Deadmau5 & Above & Beyond.b. http://patrickdan.blogspot.ro/2012/02/meet-greet-cu-above-beyond-finlandia-va.html Ofcourse, pentru ca am castigat si eu meet & greet si i-am intalnit in persoana ♥. Bafta mie! Si mailul : sup3rsstar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pentru raspunsurile oferite si participarea la Concursul SENSATION "Source of Light" 2013 !Ramai aproape pentru a vedea ce am decis, in cazul in care vor mai exista si alti concurenti !Succes, Cosmin : maine urmeaza sa anunt decizia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand, felicitari celor 3 concurenti : Cosmin Oneț Cosmin ZamanDaniel-mihai Luputoti meritati sa mergeti numai ca voi alege doar 1 castigator conform Regulamentului si cerintelor primite din partea Events - organizatorii White Sensation Romania - "SOURCE of LIGHT 2013" !castigatorul este .. Cosmin Oneț : ai inteles sa speculezi la maxim preferinta mea pentru Above & Beyond - conform cerintei enuntate in cadrul concursului organizat pe blog. De asemenea, ai fost primul care s-a inscris inca din start - FELICITARI :)

    RăspundețiȘtergere
  4. din pacate, nu pot ajunge SAMBATA la White Sensation Romania la invitatia facuta de Events : desi vroiam, sunt retinut de un proiect si cateva drumuri in localitate ! prin urmare, am decis ca cele 2 bilete ale mele de la zona Ring pentru sectorul superior de la VVIP sa ajunga la .. Daniel-mihai Lupu - FELICITARi si tie :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)