miercuri, 10 aprilie 2013

Yahoo Mobile Phone for Account




Un amic semnala recent pe Facebook faptul ca nu isi mai poate accesa adresa de mail pe motivul ca nu isi aminteste parola. 
De asemenea, nici cele 2 intrebari de securitate completate la momentul in care si-a facut contul pe Yahoo nu ii sunt cunoscute.


Ma intreb acum : cat de banal e sa dai atentie si, mai ales, sa intelegi si constientizezi, necesitatea unor variante ajutatoare, in astfel de situatii nedorite ? Una este cea in care Yahoo te invita sa iti lasi o alta adresa de mail la care sa primesti un cod de resetare a vechii parole.

Alta varianta e cea de mai jos - acest mesaj il primesc majoritatea utilizatorilor inregistrati pe Yahoo : trebuie sa iti lasi numarul de telefon ca sa primesti printr-un mesaj text un cod pe care il vei introduce intr-o sectiune de pe Yahoo cu care poti debloca contul sau reseta parola !

Dear, Dan - We'd like to tell you about the benefits of adding a mobile phone recovery option to your Yahoo! account. We'll keep your mobile number secure and only use it to help you regain access or to protect your account. Please take a few minutes now - it could save you a lot of time and frustration later.

By adding a mobile number to your account it allows us to instantly send a code directly to your mobile phone if you forget your password or if you become locked out for any reason.
  • It's easy, because you'll always have your phone with you
  • Receiving a code via text message is fast, simple and secure
  • A code will be sent to you in seconds to unlock your account immediately

4 comentarii:

  1. Imi place si modalitatea celor de la orange, pentru ca-ti trimit un cod pe telefon, de resetare parola, iar la gmail au niste conditii favorabile... In schimb la yahoo, daca nu aveam alta aresa atasata, imi pierdeam contul...

    RăspundețiȘtergere
  2. la ce serviciu furnizat de Orange te referi ?pe langa o alta adresa, nu ti-ai pus si telefonul la Yahoo ?multam fain de feedback, astept sa ma lamuresti in aceste privinte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. aparat de barbierit philipsvineri, 12 aprilie 2013 la 14:00:00 EEST

    Scuze, am uitat sa completez, cu "orange.ro" si legat de adresa de yahoo, nu prea o mai folosesc, mi se pare mult mai sigur serviciul de mail de la google...

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am incercat alternativa oferita de serviciul de mail de la Google - numai ca dupa o perioada am sesizat acelasi spam excesiv si pe gMail .. am revenit pe Yahoo, de data aceasta insa pe .RO unde mi-am configurat viitoarea adresa aflata in acest moment (de cateva luni) in probe. constat ca primesc mai putin spam, poate si pt ca nu am dat voie unor aplicatii asociate contului sa imi trimita "ofertele" lor sau ale tertilor cu care sunt in relatii comerciale :)ai incercat sa iti faci un mail si pe YAHOO.RO ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)