sâmbătă, 20 aprilie 2013

Vincon Vrancea Blogmeet


Blogosfera Vrancea e invitata azi la unul dintre cei mai mari producatori de vinuri din Romania - Vincon Vrancea ! Infiintata in 1949, compania are in acest moment circa 2000 de hectare cultivata cu vita de vie.

Intalnirea va incepe la 10:45 in fata Cramei Paradis de pe Bd. Bucuresti nr. 8 - platforma Sud. Din partea Vincon Vrancea vor fi prezenti Simona Hancu – Marketing Director si Nicu Mateescu – Director de Productie.


Colegii bloggeri vranceni care vor veni cu masina, o vor putea lasa la punctul de intalnire, transportul intre locatii fiind asigurat de Vincon. Un lucru bun, in contextul in care asteptam intalnirea cu vinars-urile mele preferate : Miorita de 15 si 25 ani sau fantasticul Jad invechit 35 de ani in celebra Crama Paradiscu 4200 butoaie de stejar.


Crama Beciul Domnesc
- cea mai mare vinoteca profesionala din Romania, deţine peste 100,000 sticle de vin, cele mai vechi datând din 1949. Crama, monument istoric, inclus in programele de conservare UNESCO, a fost fondata in timpul domniei lui Stefan cel Mare si a fost renovata intre 1834 -1839, in perioada domniei lui Mihail Sturdza.
 


Programul Vincon Vrancea Blogmeet
este urmatorul :

·         10:45-11:00 – Intalnire in fata Cramei Paradis

·         11:00-11:45 – Vizita Crama Paradis

·         11:45-12:15 – Plecare spre Beciul Domnesc

·         12:15-12:45 – Vizita Beciul Domnesc

·         12:45-13:15 – Plecare spre Odobesti

·         13:15-14:00- Vizita Odobesti (degustare)


6 comentarii:

  1. Crama Beciul Domnesc are cel mai bun vin care este apreciat si in strainatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ! Ce vinuri iti plac si poti recomanda dintre cele existente la BECIUL DOMNESC ? M-ai facut curios, pentru ca si eu am cateva preferate dintr-o gama diversa de la dulce la sec :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se puteau face mai multe pauze cu degustare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-as fi dorit sa fac o degustare la Odobesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce fel de pauza te referi, ca eu nu am inteles :-)articolul e scris inainte de a merge la Cramele Vincon

    RăspundețiȘtergere
  6. stai departe de judetul Vrancea ? in ce localitate domiciliezi ?cu ocazia aceasta imi face placere sa imi cunosc un pic si cititorii mei :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)