joi, 31 mai 2012

1 iunie este si ziua copiilor autisti !





Blogosfera Vrancea a facut pana acum multe lucruri frumoase in online dar, noi ne mandrim, mai mult cu cele din offline.

Unul din locurile in care ne-am implicat sufleteste e Centrul de copii Praslea si Harap Alb - unde copilasii autisti din Focsani primesc o atentie si ingrijire de care au nevoie, din partea personalului.

V-am mai zis, despre actiunea de Craciun a bloggerilor vranceni din 2011 cand am mers sa ii vizitam, moment in care ne-am atasat de acesti micuti ce sufera de autism - sindrom inca necunoscut in Romania.

Cu acest prilej, va recomand o postare, in care am prezentat detaliat Ce inseamna Autismul ? Un articol foarte util, pentru cei care sunteti dispusi sa cunoasteti mai multe detalii.

Maine este ziua copilului si, de data aceasta, pe langa ajutorul nostru provenit dintr-o cheta a noastra a bloggerilor, am reusit sa convingem si sa atragem in aceasta actiune, pe cei de la Fulga ! Vacuta simpatica, mult indragita de copii - le va oferi cateva produse pe baza de lapte necesare zilnic copilasilor autisti de la Centrul Praslea si Harap Alb Focsani.

Cu aceasta ocazie, le vom oferi de 1 iunie acestor copilasi autisti, pe langa cateva produse alimentare si de igiena, ceea ce au nevoie mai mult - atentia noastra, dublata de bucuria de a fii alaturi de ei. Satisfactiile noastre nu pot fi descrise in cateva cuvinte intr-un articol pe blog ; prezenta alaturi de ei la ziua copilului fiind pentru noi un cadou. 

PS : daca este cineva dornic de a ajuta in orice fel actiunea noastra a bloggerilor vranceni pentru copilasii autisti de 1 iunie, este rugat sa imi lase un mesaj sus la sectiunea Contact sau la acest articol. Multumim, anticipat !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)