vineri, 25 mai 2012

WEEKend LINK : Daniel Raduta , Tanarul Jurnalist al Anului , Armin van Buuren !




LINK 1 : un articol emotionant, destul de greu de recomandat, urmare a faptului ca apare la sfarsitul unei lupte cu viata a celui care a fost Daniel Raduta. Multi dintre noi, activi in online, l-am sustinut cat am putut si am sperat intr-o minune.. Acum, tot ce mai ramane in urma, este un ultim articol scris chiar de catre Daniel, care ne-a lasat un mesaj intitulat : "Bucurati-va de viata" !!

LINK 2 : un articol al lui Victor Kapra care ne informeaza despre concursul national "Tanarul Jurnalist al Anului". In 2012, editia a 14-a este organizata de catre Freedom House Romania, alaturi de Ringier si Vodafone Romania. Dead-line este data de 14 iunie 2012.
Cerinte : completati formularul disponibil pe www.freedomhouse.ro si includeti 3 articole publicate in editii print sau online in anul 2011 insotite de un scan sau fotocopie plus un link. Pentru articole online, sunt acceptate doar cele publicate pe site-uri de specialitate. Articole de pe bloguri de orice tip si interviurile NU sunt eligibile la acest concurs ! Detalii, la acest link, mai sus.

LINK 3 : pe blogul meu exclusiv despre Muzica Progressive & Trance, v-am confirmat, inca de la miezul noptii, stirea ca Armin van Buuren va veni la The Mission Dance Weekend 2012 !
DJ-ul olandez cel mai bun din lume in ultimii 5 ani, isi onoreaza promisiunea facuta publicului roman care am fost prezenti la ultimul lui concert din 2011 de la Sala Polivalenta.
Totul, datorita Andrei Zaharia si prietenilor de la Finlandia Romania - Explore Midnight  :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)