luni, 2 aprilie 2012

EARTH HOUR Vrancea 2012 - proiect reusit in Blogosfera Vrancea !

Sambata seara, in ciuda conditiilor meteo nu tocmai favorabile, am dus la indeplinire proiectul pe care l-am initiat si promovat alaturi de colegii mei bloggeri vranceni : EARTH HOUR Vrancea in PIATA UNIRII Focsani !

Cu toti am inteles ca intreruperea luminii pentru 1 ora e un pretext pentru consumul rational al resurselor in tipul anului ! Sambata seara, judetul nostru a cunoscut cum e sa fii legat de cea mai mare manifestare de mediu din toate timpurile. Practic, fara nicio modestie, am pus Vrancea si Focsani pe harta lumii - acolo unde, alaturi de 5000 orase din intreaga lume, am serbat Earth Hour ! 


BLOGOSFERA VRANCEA a scos in strada pe acei focsaneni pe care ii doream alaturi de noi, aceia care simt si inteleg ca trebuie sa devenim o comunitate activa care trebuie sa impulsioneze dialogul intre guvernati si guvernaNti.

Asta daca simtim mai multi, ca trebuie sa identificam si solutionam lucrurile care trebuie sa ne faciliteze un "confort social". Si, de data aceasta, in lipsa oricaror initiative din partea unei "societati civile", devine tot mai clar, ca noi bloggeri suntem implicati in viata cumunitatii, ne pasa si luam atitudine.



A fost o campanie mediatizata aproape exclusiv in mediul online iar platforma Facebook ne-a permis sa scoatem un numar neasteptat de 300 focsaneni in piata centrala a municipiului Focsani. Am mediatizat proiectul nostru Earth Hour Vrancea in editiile print ale tuturor ziarelor locale, am instiintat institutii publice (Primarie, ISU, Jandarmerie).

Un blogger constient nu poate sta deoparte de treburile comunitatii in care traieste iar blogosfera locala din Vrancea poate deveni un partener al autoritatilor publice locale ! Ma declar multumit dar si entuziasmat de faptul ca in 2013 vom incerca mai mult, avand o prima experienta de acest fel. Multumesc, tuturor celor implicati, care ne-au sustinut, incurajat si au inteles mesajul nostru ! Multumiri pentru foto 1 lui Adrian Teodorescu si pentru foto 2 lui Cristi Irimia.


Ma intereseaza, la sfarsitul proiectului : cum vi s-a parut EARTH HOUR ? De asemenea, ce a fost bine si la ce mai trebuie sa lucram ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)