duminică, 1 aprilie 2012

Ce, papucii mei !




Simtim cum caldura si mirosul de primavara ne dau tarcoale si ne face sa ne gandim la vara ce va veni nu peste multa vreme. Eu, cand ma gandesc la vara, am in vedere imbracaminte lejera, hidratare/mancare sanatoasa, sport/alergare dar si o mare atentie acordata incaltamintei. 

Stiu, cred ca va ganditi : ce legatura au acestea de mai sus cu titlul ales ?

Alaturi de prietenii nostri de la Blogal Initiative si de partenerii lor - ZorileStore.Ro, particip la o campanie de promovare a magazinului online. Oamenii s-au gandit sa-si faca putina imagine si le dau o mana de ajutor inspre promovare.

Prin urmare, mi-am ales si eu din magazinul lor online, o pereche de papuci Rider pe care o sa ii probez indata ce imi vor veni prin curier.

Papucii alesi de mine pentru aceasta vara imi vor fii utili cand ma voi duce la terasa sa urmaresc un meci de fotbal, pe drumul spre stadion pentru alergarea de seara sau la piscina. Am ales, marimea 42 ! Va spun detalii, dupa ce imi vine comanda :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)