miercuri, 1 iunie 2011

#1iunie #InCopilarie !

In titlu, aveti 2 tag-uri, ce-au facut furori astazi (si, inca mai fac) pe Twitter.

Multumita celor de @NokiaRomania, care au lansat provocarea de a ne aduce aminte despre lucrurile in care credeam cu adevarat #InCopilarie, am petrecut cateva clipe haioase, inca de dimineata.

Cum am petrecut de 1 iunie, ca blogger ?

Copilul blogger din mine, si-a readus astazi aminte, despre unele porecle ce le aveam ca mici pisicheri, dulciurile preferate facute de bunica, fructele exotice rarisime la care tanjeam doar de sarbatori, filmele ce ne-au inseninat adolescenta, jocurile din fata blocului ori de pe ulita, etc. In general, toate acele lucruri minunate ce ne-au inseninat zilele de zgubilitici.

Nu in ultimul rand, am acceptat provocarea de a ne schimba poza de la status, pentru o zi, in retelele sociale. Prin urmare, se intelege, am o alta poza la profilul de blogger :D

Acum, cand va scriu, cativa gorobetzi sturulbatici de pe Twitter, au facut o pagina speciala, unde puteti vedea, poze ale twitteristilor bloggeri, asa cum aratam in copilarie :)

Va doresc, cu drag, sa fiti buni si, mai ales, fiti nebuni :)
Pe langa traditionala mea urare : o zi haioasa, cu zambete si soare ;)


Voi, cum ati petrecut de 1 iunie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)