duminică, 19 iunie 2011

Romanul cre(s)tin cu Maserati !

Desi, ma batea gandul, sa pun alte variante la titlu :  

* Becali face o achizitie spectaculoasa la Steaua :))
* Care este cel mai prost roman din strainatate ?!

Scurt istoric : Crăete Petre un "roman care si-a implinit visul", nu e la prima filmare de acest gen. Pe YouTube mai gasiti si alte clipuri in care fostul militar din Garda Nationala isi prezinta o casa de un milion de euro. In realitate, el este bodyguardul lui Alex Reid, luptator profesionist si actor, stabilit in Anglia.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cQnd63XEjSM]



Iata, ce declara, acest cre (s) tin nedemn de o asemenea masina : "Am făcut acest video nu ca sa ma laud eu, ci sa laud puterea lui Dumnezeu !"

Voi, ati vazut, in ultima perioada, alt roman mai cre (s) tin ?

UPDATE : Realitatea aduce cateva lamuriri : "Nici prin vis nu mi-a trecut că voi avea un Maserati", făcea Crăete cunoscută minunea pe care a făcut-o Domnul pentru el. Numai că s-a dovedit că Domnul nu este Dumnezeu, ci domnul Alex Reid, fostul iubit al lui Jordan, pentru care Crăete îndeplineşte funcţii de pază şi protecţie. 
"Ninja Pete", cum îi spune stăpânul lui, şi el fost luptător, e din Bumbeşti Jiu şi a plecat de ceva vreme la muncă în Anglia. Pe vremea când mai era încă în ţară, Crăete visa să-l bată pe Cătălin Zmărăndescu, bodyguardul lui Gigi Becali. 
"De cinci ani mă antrenez să-l bat. Am 95 de kilograme, numai muşchi garantat şi, neoficial, sunt cel mai bun din lume", se fălea el.

3 comentarii:

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)