vineri, 2 octombrie 2009

Cum arata Mircea Geoana in tinerete ?

Astazi am derulat un concurs care avea ca tema identificarea personajului din poza de mai sus, care face reclama la o motocicleta Mobra.
N-am ales intamplator aceasta poza veche si foarte rara ! Mai ales, ca azi are loc a "enspea" lansare a candidatului PSD - Mircea Geoana.
BTW : se duce Mircea Geoana la o fantana si, band o stacana de apa rece, raguseste. Se gandeste sa-si dreaga glasul tipand numele sau in neantul fantanii : Geoanaaa... La care ecoul : Oprescuuu :D

CLICK pe POZA pentru o vizualizare mai buna !

UPDATE : Castigator este Codrin SCUTARU ! Astept nominalizarea ta, pana Duminica, pentru a rula pe parcursul saptamanii viitoare, pe blogul meu ! Multam fain pentru promptitudine si inspiratie in "dibuirea" personajului din reclama;)

9 comentarii:

  1. Codrin, la fel am zis si eu ; tare as fi curios daca este cu adevarat el ! Poate cineva cu expertiza, ne poate garanta treaba asta ! Din acest motiv am si pus poza asta astazi, cu ocazia lansarii oficiale a candidaturii de la RomAero a lui Geoana ! Nu oricine facea p'atunci reclama la Mobra, la fel - nu orice putea detine asa ceva ! Oare calitatile personale ale junelui Mircea au facut posibila aceasta reclama sau pilele soacrei :D Stiu, is malitios !Alegerea Clipului Saptamanii (una din piesele tale preferate) iti revine, in exclusivitate ! Astept pana Duminica alegerea ta ! Uichend placut ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. isi scotea mandra la o plimbare pana la cel mai apropiat sediu Crucea Rosie ? :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia aleasa de mine e una cu talc pentru momentele pe care le traim, respectiv...Nirvana - The man who sold the world! (Parca e o varianta a melodiei Phoenix - Nebunul cu ochii lui inchisi, scrisa pentru Ceausescu...)

    RăspundețiȘtergere
  4. cine e jioana? acel baietel prostanac care e certat mereu de bunicuta kaghebista?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Codrin : acuma am ascultat versiunea celor de la Pasarea Colibrii si, intr-adevar, se potriveste de minune zilelor noastre...am gasit si versiunea cu Nirvana dar nu stiam ca e inspirata de la Phoenix...inteleg ca ramane Nirvana !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)