luni, 28 septembrie 2009

politIQ !

PolitIQ este un concurs online de cultura politica din Romania care se desfasoara pe internet incepand cu data de 21 august 2009. Are o durata nedeterminata, putand fi incheiat oricand (???) prin decizia Organizatorului, in care sunt testate cunostintele politice ale participantilor.



Concursul consta in intrebari din domeniul politic cu 4 variante de raspuns din care o singura varianta este corecta. O sesiune de joc contine 20 intrebari de grade diferite de dificultate, la care va fi afisat punctajul. Fiecare intrebare are 4 variante de raspuns, din care o singura varianta este corecta.



La fiecare raspuns corect, primesti puncte, in functie de gradul de dificultate al intrebarilor :

- 1 punct pentru un raspuns corect la o intrebare usora,

- 2 puncte pentru un raspuns corect la o intrebare medie,

- 3 puncte pentru un raspuns corect la o intrebare grea.



Limita de jocuri pe care un utilizator le poate parcurge este de 30 de jocuri pe zi. Timpul pentru un raspuns este de 20 secunde si se merge pe sistemul contratimp. Mai departe, acumulezi voturi in functie de corectitudinea raspunsurilor, iar acest capital politic se va transforma in premii saptamanale şi lunare. Ca bonus, poti avansa in ierarhia politica (oricum, in "real-life" n-ai sanse), acumuland pe parcursul jocului functii publice. Obiectivul tau final este sa ajungi Presedintele PolitIQ.


4 comentarii:

  1. Salut,Am jucat ca si tine pe politiq.ro si mi-am cumparat un premiu cu voturi. Tu ti-ai primit premiul pe care ti l-ai cumparat? daca da, in cat timp ti-a venit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut :)Inca nu, edsi mi-am ales acel Nokia cu vreo 2-3 saptamani inainte de tine, din ce imi dau eu seama !Ma nemultumeste aceasta non-comunicare din partea lor, avand in vedere ca au in spate un sait serios de stiri politice pe care il urmaresc si unde postez destul de frecvent.NU cred ca sunt in stare sa ne pacaleasca, sunt destul de promovati si ar fi un esec de imagine greu de cuantificat pt ei.Dar am trimis o multime de mailuri si mesaje in cadrul jocului la care raspunsurile au venit dupa 2-3 saptamani de la trimitere. Era vorba de cateva propuneri, intrebari ce-ar fi putut aparea in joc, raspunsuri eronate etc. Cat despre premii, regulamentul spune ca "...in maxim 1 luna" de la momentul alegeri, prin curierat. Macra un telefon, puteau da si ei, totusi...Sa speram ca se vor tine de cuvant !Da-mi mailul tau sau mai scrie aici, pe blogul meu, sa tinem legatura si te anunt daca primesc premiul. In mod normal, ar tb sa se intample curand pt mine.Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  3. -te rog spune-mi daca ai primit premiul,sunt johnyro-johnyro66@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. -te rog spune-mi daca ai primit premiul,sunt johnyro-johnyro66@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)