duminică, 6 septembrie 2009

CHICANE - Tuborg Green Fest : Palatul Parlamentului, Bucuresti, Romania



  • Sunetul putea sa fie si mai bun dar, avand in vedere, ca a fost in aer liber (exact unde a prestat si Madonna), a fost ok. Praful de pe jos era mai naspa decat nisipul udat de ploaia de dinaintea Concertului Tiesto de la "The Mission Dance Week-end". Au venit circa 9000 de oameni si grupulete de rock, alternative, electro, progressive-trance. Aproximativ 90% erau din Bucuresti, mai rar tacniti ca mine si Bogdan sa plecam 200 de km ca sa fim aproape de o trupa adevarata. Am fost incantati de "Suie Paparude" si-am apreciat si ritmurile destul de asemanatoare ale americanilor de la "The Crystal Method".

  • Englezii de la CHICANE au aratat publicului roman ce inseamna sa faci un show LIVE, instrumentele musicale din dotare ajutandu-i sa remixeze melodiile cele mai cunoscute. Am ascultat celebrele piese cu care s-a evidentiat CHICANE in cluburile din intreaga lume si, mai ales, la Ibiza unde Nick (liderul trupei) este respectat precum Pete Tong. Am ascultat : Off Shore, Saltwater, Stoned in Love.

  • Dintre piesele mai noi, a fost Poppiholla difuzata de vreo cateva saptamani de posturile comerciale si care se regaseste in play-listul celor mai mari DJ ai momentului. O surpriza a fost prezentarea in premiera a piesei Hidding all the Stars care este "Future Favorite" pe ASOT 420 la Armin van Buuren, saptamana aceasta. Practic, a fost prima interpretare LIVE intr-un concert, de cand a fost lansata, chiar in Romania. O alta surpriza a fost remixul de la Chicane al unei piese bine-cunoscute din anii '80 apartinand celebrului Paul Young. Este vorba despre Come Back and Stay.

  • S-a baut multa bere, marea majoritate luau cate 5 pahare montate direct pe-un postament tip cofraj, pentru a putea fi transportate mai usor, dupa ce scapai de cozile imense. Cozile m-au enervat, in ciuda faptului ca s-a mers si de data asta tot pe ideea de a cumpara jetoane si abia apoi cu ele iti luai de la corturi ce vroiai : bere, sucuri neacidulate, floricele. Marea atractie ce trebuia sa fie "Silent Disco", am ratat-o. Dupa ce s-a terminat concertul Chicane, militienii dirijau pe unii catre iesire iar cei care vroiau sa intre nu puteau.


PS : cei care vor sa vada toate clipurile cu CHICANE pe care le-am filmat la Tuborg Green Fest 2009, pot accesa Canalul meu de pe Youtube. Am ales piesa Halcyon dintre clipurile pe care le-am filmat vineri seara, fiind elocventa si definind bine "stilul Chicane". Ascultati cu atentie chitara de la minutul 2,25 :-)



7 comentarii:

  1. Patrick, zi-mi ce parere ai de asta. Am aflat cine e de fapt Crin Antonescu: http://codrinscutaru.blogspot.com/2009/09/cine-e-de-fapt-crin-antonescu.html?

    RăspundețiȘtergere
  2. faina treaba, Codrin ;) iti recomand si CRIN TV pe Iutub.L-am pus clipul saptamanii, multam fain de recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca din motive de orgoliu nu vreau sa vad cum te-ai distrat tu la green fest, am venit sa-ti spun ca iar m-ai luat in zelist si s-ar putea sa ma revolt!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma faci celebru :-) Las' ca data viitoare nu mai plecati voi asa repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Alex : pai mane, noi am stat pana la final ;)mie imi pare rau ca n-ai apucat si tu cu Irina sa mai ramaneti putin.de stat n-avea rost sa ramanem pe acolo. oricum, multam fain pt amabilitatea de a ne primi la tine Alex ;)noi ne-am invatat cu datul unei fugi pana la Bucuresti cand e o trupa care sa merite. n-am resimtit oboseala, dovada ca dupa 2 ore am ajuns in Focsani. drum bun, partie numai buna pt a merge la un Cico la un club al nostru in Focsani, ca nu ne-am dus tinta la cashile noastre !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana, la ziua a 2-a cu Guano Apes unde ai vrut tu sa mergi a fost o ploicica. oricum, era si riscul sa scapi trenul :P mai bine asa ca nu te-ai dus :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cat despre ZeList nu-i dau o importanta prea mare. de fapt, de cand cu micul nostru "razboi", mai aflu cum stau p'acolo.probabil ca te-am luat pt ca a vazut si ZeList-ul ca la provocarea ta am raspuns cu un armistitiu imprevizibil :))steagul alb flutura de o saptamana si eu te-am luat acolo facand NIMIC :D asta-i chiar buna...ma gandesc sa prelungesc armistitiul asta si mai bine vin la tine sa comentez... asa voi fi invincibil in acel top =))yupyy :P

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)