joi, 23 iulie 2009

Garantia "No Matter What" de la Toshiba !

UP-DATE : se pare, ca am intuit bine regizarea asa-zisului incident cu laptopul care ia foc in studioul lui Mircea Badea, in precedenta postare !
A fost o strategie buna de marketing, desi miroasea a aranjament special pentru audienta, preluare si dezbatere publica ! In fapt, un bun mod de a face reclama unei modalitati de asigurare a laptopului, chiar si contra unor incidente precum cel din emisiunea "In gura presei" !
Pe scurt, ceea ce vor japonezii de la Toshiba, este sa castige un segment important din piata laptopurilor, promovand garantia "Orice ar fi", dupa cum suna si mesajul adresat de-un simpatic tip, in urmatorul spot, ce-l puteti urmari mai jos !

 

Pe aceasta cale va invit, atat pe cei care ati comentat la postarea mea anterioara, cat si pe cei care doar ati vazut emisunea/inregistrarea ulterioara, sa comentam despre asa-zisul incident ! Cat de (i)moral e, cata strategie de marketing sau manipulare, in intamplarea cu pricina ?

4 comentarii:

  1. se pare ca laptopul era de la Toshiba, Iulia ! altfel, nu mai primea el alt laptop inapoi ! deja au aparut si cateva spoturi la televiziunea mogulului ! pana la urma, aduce publicitate la greu pt Antena 3 cu emisiunea sa si, daca s-a folosit de aceasta strategie, bravo lui ! oricum, greu de crezut ca Mircea nu stia de ce urma sa se intample ! nu-l condamn, decat daca a jucat teatru. per-ansamblu, ce promoveaza Toshiba, este o chestie foarte faina.ce nu-mi place sau unde consider ca Mircea Badea bate campii aiurea, voi detalia intr-un post, in viitorul apropiat, ce mi l-am propus demultisor, legat de emisiunea sa.ozy racoroasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. azi, 23 Iulie, e ziua unui bun prieten.imi doresc mult ca postarea de pe blogul meu sa'l faca fericit,insa am nevoie de cat mai multe urari de "la multi ani".am nevoie si de ajutorul tau:) nu'ti rapeste decat 1 minut.multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa fie sanatos si fericit, amicul tau dar, nu cred, ca se va bucura daca, unele persoane straine, i-ar ura cele cuvenite, de ziua lui !mai degraba, ar trebui sa-si doreasca sa aibe aproape prietenii, care sa-l felicite, nu persoane pe care nu le cunoaste ! desi, initial, am crezut ca e un spam nefericit, ti-am lasat mesajul postat si nu l-am sters. iar, despre cantitatea si calitatea unor gesturi, vei invata in viitor ! momentan, la cei 17 ani, probabil e firesc sa gandesti si asa ! cele bune si petrecere frumoasa de ziua amicului :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)